speelgoed meisje 7 jaar

Ik ben de weg kwijt… ik ben op zoek naar leuk speelgoed voor mijn 7-jarige maar eigenlijk ‘vind ze niets leuk’



ze knutselt graag, dat hebben we dan ook wel in huis (met vlagen) ze speelt niet met lego, af en toe met haar broertjes mee met duplo. vind haar tablet erg leuk en poppen zijn eigenlijk ook uit.



Ze heeft een klein doosje kapla en dat gaan we zoiezo uitbreiden, maar al het ‘kleine kinderspeelgoed’ vind ze dus eigenlijk niet meer leuk… spelletjes wel (die hebben we ook wel in huis)



Ik zoek dus eigenlijk iets ECHTS leuks waar ze weer een paar maandjes mee door kan. Max zat ik aan 30 euro te denken maar is het echt leuk dan mag het ook wel wat duurder zijn.

Ik wilde ook al Kapla roepen, maar dat heb je dus al :slight_smile:

Loombands

Knikkerbaan

Pop

Barbie

Boek

strijkkralen

ministeck

Kapla krijgt ze inderdaad ook wat van, wil alleen nog wat anders erbij doen. Barbies en poppen speelt ze niet mee. Strijkkralen heeft ze een tijd actief gedaan. Ministeck is een idee. Looms heeft ze hele tijd gewild, maar uiteindelijk niets mee gedaan.

Mijn dochter van 7 wil graag crayola airbrush en playmobil en een kidi zoom watch. Loomen heeft ze sinds de zomervakantie niet meer gedaan. Misschien iets van Lego friends of Skeelers of verkleedkleren of wat canvasdoeken om op te schilderen en wat verf. Een goocheldoos?

Die airbrush wil Elise inderdaad ook, ik las op bol.com alleen geen goede recensie en de lokale speelgoedwinkel heeft hem steeds niet, krijgt hem niet binnen. Die kiddiewatch vind ik te duur, die vind ze idd leuk. Lego speelt ze niet mee, skeelers heeft ze. Verkleedkleren kan ook. Broer krijgt een DS (2e hands) en een garage. Andere broer een brandweerkazerne van v-tech en een klein duplo setje.



Ik zit nu te denken nog een grote doos kapla te kopen ( anders heeft ze er straks maar 120) en soort tamagotchi maar dan goedkoper… wel iets boven budget maar alleen kapla gaat tranen opleveren want broers krijgen ‘wel’ 2 soorten speelgoed.