Speelgoed enz voor op vakantie

Hier laat ik Jara ook altijd een tasje vullen en ik neem dan nog iets van tekenspullen en een spelletje mee.



Bij luv thuis was het altijd de traditie dat ze op vakantie een ‘speelgoedje’ mogen kopen, dat doen wij nu dus ook! Ik vind dat eigenlijk wel heel leuk, ook voor thuis is dat dan een herinnering aan de vakantie.

@Chrissy wrote:

@Lune wrote:
Haha waarom sleep je dan zoveel mee, als je ervaring is dat ze het liefst spelen met wat ze vinden?.


Ik vind dus dat ik niet veel mee neem. Het past altijd in 1 grote boodschappentas (het buitenspeelgoed), waar dan ook nog de laarzen bij gaan. Het binnenspeelgoed gaat in een wat kleinere tas. Beetje proppen, maar die tas is de limiet!




Perceptie he :mrgreen: wij fietsen, een bigshopper/ de speeltjesdie jij noemde vullen met gemak twee fietstassen. Laatste keer hadden we vier tassen ter beschikking en een beetje ruimte in een fietskar. Absoluut geen optie dus om ook maar een halve tas aan speelgoed te vullen.

Dit jaar hebben de oudste twee ook echte, behoorlijke fietstassen (hiervoor kinderfiettasje met wat speelgoed, zaklamp en matje) dus kunnen we watmeer meenemen.

Wel grappig om de verschillen zo te lezen. Standaard in de vouwwagen komt een klittenband bal spel en 2 foamrackets, (en voor onszelf jeux de boules en badminton ;-))

Ik neem verder wat te kleuren/knutselen, te lezen en te spelen (pinypon camper voor de 1 en serviesje voor de ander) en een spelletje voor de ki en een spelletjes voor ons mee en zandspeelgoed en bal kopen we daar of nemen we mee. Verder hebben ze eigenlijk niets nodig had ik bedacht. Heel misschien nog pocketloco, dat lijkt me wel wat voor onderweg.