Hoi,
Ik heb hier muziekdoosjes, rammelaars, maar wat is er nog meer leuk en voornamelijk leerzaam voor een kind vanaf 4 maanden… Zie af en toe op foto’s een spiegeltje (zonnetjes vorm die je gewoon kunt vasthouden/spelen)… Dat lijkt me leuk…(waar kan ik die trouwens halen?)
Wat zijn de succes speelgoedjes bij jullie?
Was vandaag in de Toy rus en k wist niet welk ik van de 30 dingen ik moest kiezen…
Het leukste speelgoed op die leeftijd is mama zelf :inlove:
Naast gewone bakjes, bekertjes enz was/is hier een zelfgemaakt rammelding favoriet. Leeg fruit today flesje, kralen en belletjes erin, lijm en dop dicht. Toen leuk om naar te kijken en proberen te rammelen en tegenwoordig om mee herrie te maken.
Wat ze ook heel leuk vond was de muis van de hemel met allerlei ringen enzo en meer van dat soort voeldingetjes. Labeldoekje ook leuk. Een gewoon badeendje, ook lekker sabbelspul!
Bij ons is het kraakboekje ook een favoriet. Eigenlijk alles wat makkelijk vast te houden is. Ik heb ook een tuimelbal waar hij tegen aan kon trappen dat vond hij ook wel leuk.
Blikjes vind hij nog steeds erg leuk. Ik was eerst een blikje drinken helemaal en geef deze dan dicht aan hem.
Dank voor de antwoorden!!
Ik ga opzoek naar een kraakboekje
Haha idd moeder is meest interessante speelgoed, heb een krasje op mn gezicht door haar nageltjes die mijn neus veels te interessant vonden… :mrgreen:
Wienix zo een bekertje met kraaltjes etc, is heel handig !
Nog andere favos
Hahaha… Ik heb ook krassen in mijn gezicht :mrgreen:
Mijn handen zijn ook favoriet. Gewoon voor hem houden en dan pakt hij ze en stopt de vingers in zijn mond :inlove:
Verder heeft onze zoon een olifant van het kruidvat (blauw) met een vlinder erop, bloementjes aan de staart, een belletje, een rammelaar en een spiegel aan de slurf. Die vindt hij ook geweldig :thumbup:
Jah de handen gaan hier ook hup richting de mond
Hmm Cees: zo een olifantje lijkt me leuk!! Heb er eergister nog lopen kijken voor speelgoed, is het iets voor even of hebben ze die altijd in het assortiment? Is het trouwens van Fisher price (ze verkopen daarvan ook dingen)
Het merk lamaze is ontzettend leuk voor kleintjes!!! Google daar maar eens op. Ik weet niet of jullie speelgoedwinkel het ook verkoopt, want het is niet overal te koop.
Badboekjes waren hier ook echt favoriet. Die kon ze lekker onderkwijlen en deed ik even onder de kraan en was het weer schoon. Een leeg flesje vullen met rijst of macaroni en laten zien wat er gebeurd als je hem beweegt. Kleine knuffeltjes vond ze ook erg leuk en waren goed vast te houden :inlove:
En natuurlijk liedjes zingen, dansen door de kamer, verhalen vertellen terwijl je haar aankijkt, en je kan nooit vroeg genoeg beginnen met boekjes lezen (ookal zal ze het waarschijnlijk de komende2 maanden nog in haar mond willen stoppen :mrgreen: )
Hey Rhode,
Ik kende de merk Lamaze niet, bedankt voor de tip :mrgreen: heb er even op gegoogled en jeetje wat hebben zij vrolijke speelgoed!! de vlinder vind ik zoleuk (van alles en nog wat eraan). Ik ga van de week langs de intertoys en bartsmit, mochten zij het niet hebben dan ga ik die bestellen.
Heb ook even op MP gekeken, voor toevallig nieuwe, maar de meeste zijn teveel gebruikt…
wij hebben de kubus van lamaze en de octopus ze vind ze helemaal geweldig,vooal die kubus vond ze geweldig toen ze eenmaal zelf kon vastpakken,zitten knisper dingen aan en bijtringen en een speigel en iets wat geluid maakt daarbinnen.
Lotte vond het tegen die tijd erg leuk om tegen het activity centre te trappelen en als ze ernaast lag, op haar zij, dan met haar handjes ertegen slaan zodat er allemaal geluidjes en liedjes uitkwamen.
Ook de babygym was grote favoriet. Kraakboekje :thumbup: en ook het tuimelmannetje.
Ja, die vlinder is ook echt super leuk.
Wij hebben de dino (was favoriet bij Rhodé én Amélie), de vlinder en welke ook echt super is, en daar is ook echt mega veel mee gespeeld, is de leeuw! Hij maakt zo’n spinnend geluidje als je hem beweegt doordat er een balletje in z’n hoofd zit. Echt een aanrader!
@cees77 wrote:
Hahaha… Ik heb ook krassen in mijn gezicht :mrgreen:
Mijn handen zijn ook favoriet. Gewoon voor hem houden en dan pakt hij ze en stopt de vingers in zijn mond :inlove:
Verder heeft onze zoon een olifant van het kruidvat (blauw) met een vlinder erop, bloementjes aan de staart, een belletje, een rammelaar en een spiegel aan de slurf. Die vindt hij ook geweldig :thumbup:
Hier zijn de handen ook helemaal favoriet en die olifant heeft Rick ook.
Hij is er helemaal weg van :inlove: :thumbup: .
Verder vind Rick alles wat rammelt of waar een belletje in zit erg leuk en natuurlijk moet alles wel in zijn mond kunnen :lol: .
Groetjes Renate