Speel-o-theek

Wie van jullie is lid van de speel-o-theek?



Ik heb me zondag bij de open dag lid gemaakt.

7 euro voor 1 jaar.

Vooral voor spelletjes lijkt me dit fijn,omdat ze dat meestal maar een paar keer doen en dan een tijd er niet meer mee spelen.



45 cent voor 3 weken :thumbup:



Eerst vond ik dit niks :oops: maarja goed schoonmaken van te voren :mrgreen:

Yep, hier ook sinds een klein maandje lid!



Ik vind het lastig om elke x weer wat nieuws te verzinnen, met name voor onze meid Lola, ze speelt nog niet met 1 of 2 dingen.

Om elke x wat nieuws aan te schaffen, word ook kostbaar!

Dus vandaar de reden voor de speel-o-theek.



Liepen we daar, konden we toch geen keus maken, zo ontzettend veel speelgoed en echt het nieuwste van het nieuwste!



Hier betalen we 22,50 per jaar.

Ik vind het wel een uitkomst, je hebt elke 3-6 weken ander speelgoed in huis!

Wij zijn lid en ik vind het een uitkomst. Elke 3 weken halen we wat nieuws. De meiden hebben variatie. Behalve gewoon speelgoed, kunnen ze hier extra een puzzel en een spel meenemen. Hardstikke leuk toch.

ben al een paar jaar lid maar wij maken er eigenlijk alleen zomers veel gebruik van , meer het grote buitenspeelgoed enzo en af en toe verkleedkleren .

verder heeft zoonlief zelf zoveel speelgoed dat ik doodsbenauwd ben dat er spul van daar kwijtraakt dat we dat dus maar niet meer lenen maar voor de skelters enzo vind ik het echt een uitkomst! :thumbup:

Ja toevallig had ik het er net over met me vriend. Omdat ik een pakket kreeg, van deze wijk, een memmory spel (1+1=2) voor 2jarige uit deze wijk met allemaal info ook apart erbij. Zo ook van de bieb en ook speel-o-theek! Dus leek me wel wat inderdaad :slight_smile:

wij zijn sinds een paar weken ook lid. Wij betalen 12,50 per jaar voor het eerste kind en daarna 8 euro voor het tweede kind. mogen dan 2 “dingen” voor max 2 maanden en minimaal 1 week lenen. Heb nu voor Noud een geweldige knikkerbaan van Haba en een doos met 8n houten puzzels (dat is dus 1 ding!!) Ik vind het een uitkomst, kan zo eens echt uitvinden waar hij nu veel mee speelt…

Hm, hoe kom je er achter of er in jouw woonplaats een speel-o-theek zit, mij lijkt het ook wel wat.

meestal zit de speel-o-theek bij de bibliotheek in. ik zou het dus eens navragen bij de bieb in je woonplaats. :smiley:

Hier ook lid van de speel-o-theek. We betalen hier 10 euro per gezin per jaar en dan mag elk kind uit het gezin 3 stuks speelgoed/spellen meenemen voor maximaal 6 weken. (3 weken en eventueel 3 weken verlengen). Vooral voor kleintjes vind ik het ideaal. Die ontgroeien speelgoed/ spelletjes vaak zo snel. Voor de groter is het wer leuk om een spel uit te proberen of het echt leuk is om aan te schaffen.

Van de zomer hadden we wat groot speelgoed, skelter, wip en wat fietsachtige toestanden voor de groteren. Hebben ze voor weinig geld heel veel speelplezier en in de winter zit je niet met de opsla van dat spul.

Wij zijn sinds kort ook lid. We betalen € 15 per jaar en dan mag je elke 3 weken 2 dingen meenemen. Bo vindt het echt het paradijs als we er naar toe gaan, ze probeert van alles uit. Gister hebben we een grote vloerpuzzel meegenomen. Verder niets, want door haar verjaardag en de kraamvisite heeft ze op het moment eigelijk veel te veel speelgoed.



Cathyanne, je kunt ook even in de gemeentegids kijken, ws staan ze er wel in.

Oohh leuk lijkt me dat. Ga er even over nadenken.

Wij zijn er ook lid van. Eerst vond ik het niet fris, maar mijn kinderen (vooral de oudste twee) zijn nogal snel op dingen uitgekeken, en grijpen steeds weer naar 1 bepaald soort speelgoed. Niks mis mee, maar ik wil ze toch zoveel mogelijk stimuleren. Nieuw speelgoed is altijd leuk, en zo leren ze om allerlei verschillende dingen te doen. (hmm…ik schrijf het een beetje vaag op, maar hopelijk snappen jullie me :mrgreen: )



En de spelletjes idd. Hier hebben ze veel materialen van Rolff, en die zijn vaak alleen voor scholen te krijgen, niet voor particulieren. Heel leuk dus! :thumbup: