Bij onze supermarkt hebben ze dit al maaaanden.
wij hebben het overgenomen na de grote vakantie, toen ik het geproefd heb bij onze belgische overburen.
En het staat al heel lang hier in de schappen van de supermarkt, dus al vanaf eind juli ofzo.
Ik ga proberen of de pasta van Aldi net zo lekker is, al weet ik het niet zeker hoor.
Snap alleen niet dat het ineens als nieuw wordt gezien, maar dat zal zijn omdat het voor mijn gevoel al een tijdje bestaat.
Oh en in Tilburg is het dus bij de + verkrijgbaar, tenminste die in de Reeshof heeft het dus al een hele lange tijd.
[quote="BeccaToevallig zeg :mrgreen:
Ook al geproefd?[/quote]
Nee ik wacht tot er helemaal niemand thuis is.
Hier bij deen hebben ze die pasta ook.
Ik vind het alleen best prijzig (2,49) en zou het zonde vinden als ik het niet lekker zou vinden.
@Noémi wrote:
Becca, durf jij dat risico te nemen door het enkel tegen hubbie te zeggen en niet verder te verstoppen??? :mrgreen:
Nee, natuurlijk niet :wall:
*rent naar de keuken om het proefpakketje te redden uit de klauwen van hubbie *
Pfew… net op tijd…
@Esther75 wrote:
Bij onze supermarkt hebben ze dit al maaaanden.
wij hebben het overgenomen na de grote vakantie, toen ik het geproefd heb bij onze belgische overburen.
En het staat al heel lang hier in de schappen van de supermarkt, dus al vanaf eind juli ofzo.
Ik ga proberen of de pasta van Aldi net zo lekker is, al weet ik het niet zeker hoor.
Snap alleen niet dat het ineens als nieuw wordt gezien, maar dat zal zijn omdat het voor mijn gevoel al een tijdje bestaat.
Oh en in Tilburg is het dus bij de + verkrijgbaar, tenminste die in de Reeshof heeft het dus al een hele lange tijd.
Waarschijnlijk is het nu pas de rivieren overgestoken :mrgreen:
Volgens mij is het idd in Brabant al máánden te koop hoor…is niks nieuws. Heb het zelf nog niet gegeten, want lijkt me helemaal niks. :think:
donny zit nu ook aan boterham speculoos.
en t bevalt hem goed zo te horen
Ik heb het vanochtend geproeft… Vond het niet mega vies, maar ik ga het niet kopen…
Zelfs Amy wilde maar 1 broodje… Hubbie dacht er hetzelfde over, dus aan ons kunnen ze het niet kwijt :mrgreen:
vind het heerlijk
had oo zo’n proefding en vanmorgen zag ik een pot staan in de supermarkt dus maar meteen meegenomen.
snap trouwns niet dat ik niet op dat idee ben gekomen hihi
Ik vind het wel ok smaken, maar niet voor té vaak…ben het wel snel weer beu :oops:
Ga zo boodschappen en ik hoop dat ze het bij Appie ook hebben
lijkt me erg lekker :drool: :drool:
Jens heeft net DRIE :shock: boterhammen op met Speculoos heerlijk vind hij het.
en m’n zusje ook dus die pot komt wel leeg
ik ga het NU proberen…
smeer
Het is lekker! :drool:
Maar het smaakt me ook naar iets wat ik al ken… :think: Kan alleen niet bedenken wat het is… Caramelco of zo? Of hoe heten die repen van vroeger (Vruuger :roll: ) ookal weer? Karamac???
Karamac bestaat nog,weet niet of het er naar smaakt.
Hier is het tijdelijk niet verkrijgbaar(te grote vraag naar).
@juulisjuul wrote:
Ga zo boodschappen en ik hoop dat ze het bij Appie ook hebben![]()
lijkt me erg lekker :drool: :drool:
Nou mooi pech want bij onze kl*te appie hadden ze het dus niet !!!

Off topic: wat heb jij een gave avatar juulisjuul! :inlove:
MIsschien straks nog even naar de Plus anders morgenochtend… Was toch best lekker :mrgreen:
@crien wrote:
Off topic: wat heb jij een gave avatar juulisjuul! :inlove:
Mooi he ? :inlove: :inlove:
Wie iemand bij welke supermarkten ze het wel verkopen? Wie hebben hier geen Plus en ook geen Jumbo :thumbdown: :roll:
de c1000 verkoopt de speculaas pasta
mmmmmm het is zo lekker