Zie foto hieronder.
Er zit een verhaaltje aan vast: mijn dochter Yara heeft kernautisme en had (buiten ons gezin om) nog nooit iemand bij naam genoemd of naar iemand gevraagd die er niet was. M van het Ambulant Autismeteam was de eerste over wie ze praatte en naar wie ze vroeg. Op een gegeven moment was ze met haar Duplo aan het spelen en toen hoorde ik haar een bepaald poppetje M noemen. Ze ging er echte rollenspelletjes mee spelen: M ging zitten in het stoeltje, M was jarig, M ging buiten zitten. Tot dan toe had Yara eigenlijk nooit op die manier gespeeld. Mijlpaaltje dus :mrgreen:
Uiteraard hebben we het tegen M verteld en die vond het superleuk natuurlijk. Het lijkt me heel erg leuk om haar straks bij het afscheid dat specifieke poppetje te kunnen geven. Afscheid duurt nog wel wat maandjes hoor maar ik weet niet hoe moeilijk het is om het poppetje te bemachtigen :shifty:
Dussss wie kan mij helpen? Uiteraard vergoed ik het poppetje en de verzendkosten.Heb al op MP gekeken; één iemand had dat poppetje maar de advertentie stond op ‘gereserveerd’. Heb er evengoed een mailtje aan gewaagd want niet geschoten is altijd mis natuurlijk
Het gaat om dit poppetje:
Durf het niet te beloven maar ik ga kijken voor je! (en voor Y.ara natuurlijk!)
Lief dat je wil kijken Crien maar ik heb inmiddels een tip van iemand gehad dat het poppetje op E-bay stond en heb hem meteen gekocht. Dus het is niet meer nodig!