Speciale DREUMES afdeling gevraagd!!!!

Hallo modies!

Zouden jullie een aparte hoek kunnen en willen maken voor MAMA’S VAN DREUMESSEN??? :thumbup: :thumbup:

Wij…dat zijn de okt.2004 mama’s… staan nu op het punt om te verhuizen van Babybabbelaars naar de Peuterafdeling. Maar eerlijk gezegd zijn we daar nog helemáááááááál niet aan toe! :thumbdown: Wij hebben nog geen praatjes over zindelijk worden en kleuterscholen. Maar wel over lopen, begin met praten etc etc etc! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Dus please please please… :shifty: :shifty: mogen wij een apart hoekje op dit forum bezetten??? :pray: :pray: :pray: :pray:

we gaan het er over hebben.

maar kan even duren; we hebben het even druk allemaal in prive sfeer.

Mee eens!!! Wij hebben ook nog geen peuter namelijk dus we kunnen er helemaal niet over meepraten :wink: :wink:

Ik steun je initiatief Loekie :thumbup: (ik wil ook nog niet weg namelijk :mrgreen: )

Ja hoor, ik ben het helemaal met Loekie eens, en zou ook wel graag nog een tussenstapje willen zien tussen baby en peuterpraat…

Ik stem voor dreumespraat!!

Go Loekie!!!

Groetjes Norma

Ben ook nog niet aan zindelijkheids en puberpeutertijd praat toe… :mrgreen:

Helemaal mee eens hoor. Luke is nu nog een baby, maar over een twee weken is hij een dreumus en geen peuter. Het gaat al zo snel. We wachten geduldig af totdat er een dreumushoek is. Tot die tijd zien we wel.

:-*

Graag :!:

Dank Dank Dank voor jullie steun! :thumbup:

Zegt het voort, zegt het voort…dat ik een “dreumesafdeling aavraag campagne” begonnen ben! :mrgreen: :mrgreen:

doe maar rustig dames, we zijn al in overleg hoe of wat hahah

Uiteraard ben IK ook helemaal voor hahahahaha :mrgreen: :mrgreen:

@hedwich wrote:

doe maar rustig dames, we zijn al in overleg hoe of wat hahah

Hahaha!!! helemaal top!! Alvast bedankt!!! :thumbup: :thumbup:

Oh enne…ik ben toch even nieuwsgierig :think: in het algemeen. Er zijn er 3 die “tegen” gestemd hebben…Waarom? Kunnen jullie dan motiveren? :wink:

Groetjes!

Ik ben helemaal voor een dreumeshoek :!: Ze worden al snel genoeg groot, dus laat me nog maar heel even het idee hebben dat hij nog klein is.

Misschien een stomme vraag, maar waar leggen jullie de leeftijdsgrens? Van Dreumessen? Peuters is vanaf 4, toch?

Kleuters is vanaf 4 en peuters geloof ik vanaf een jaar of 2???

baby; 0-1 jaar

dreumes; 1-2,5 jaar

peuter; 2,5 tot 4 jaar

kleuter; 4-6 jaar

het jonge kind; 6-12

tieners; 12-16

pubers; 16-18

adolescent; 18-21

volwassen; vanaf 21

zo staat het in de boeken :wink:

Kijk das nog eens volledige info :wink: :smiley:

graag gedaan :stuck_out_tongue: