edit: voor link naar mijn blog kan je een pb sturen…
Ik heb dus ook veel buttfoto’s omdat ik er pas 5 minuten voor het einde achter kwam hoe mijn camera op mijn telefoon werkte…
Had ik nu maar een camera meegenomen. Mijn tas werd amper bekeken… :wall:
Ik heb hem hoor, ga vanavond even lezen .
Haha, jullie stonden precies op de plek waar wij ook stonden, alleen dan rechts van het podium :shifty: :mrgreen:
:mrgreen:
Niet van mij hoor…Maar dit was gisteren…
http://www.youtube.com/watch?v=EvoKWXsNLLY
Ik stond achter die chick met die bh…wat overigens een heel lelijk afgeragde bh was :thumbdown:
Madre, ja, je hebt mij aangekeken 8) .
Haha, stond je daarna achter dat meisje met die BH? Ik had eigenijk wat plaatsvervangende schaamte voor haar omdat ze zo’n lelijke BH aan iedereen liet zien.
Ik stond aan de rechterkant ook vrij vooraan, waar Madre dus ook in eerste instantie stond.
Verder heb ik echt een heerlijke avond gehad. Ik was weer even een tiener en Nijmanb, ik heb wel gegild . Het was gewoon zo leuk om na al die jaren de band weer te zien waar ik als jong tienermeisje helemaal weg van was.
Jordan had nog een lekker lijf :drool: en zelfs Donnie vond ik nog steeds wel leuk.
Ik baalde dat ik mijn camera was vergeten, mijn telefoon neemt niet zulke goede foto’s dus dat heb ik maar niet geprobeerd.
En ja mensen, ik ben er toch voor gezwikt. Ik heb na afloop een tourboek gekocht. Ik heb vroeger zo’n groot fotoboek gekocht (toen ik 13 was ofzo) en dit vond ik wel een leuke aanvulling erop. Ik zat nog te denken aan een t-shirt waarop stond, property of Donnie Wahlberg, maar dat vond ik toch wel te ver gaan voor een bijna 30-plusser.
Madre, kan jij mij de link naar je blog sturen. Lijkt me wel leuk om dat te lezen.
He verdorie…Ik wilde nog Kok??? tegen je zeggen, maar Lisa hield mij vast en voordat ik het wist stond ik weer tussen andere mensen…
Maar goed, heb je dus goed gespot…
Die bh was echt te lelijk. Ik stond daar later weer he, we zijn teruggelopen, en iedereen daar had plaatsvervangende schaamte. Vroeg nog waar haar Marlies Dekkers was, wat iedereen eromheen erg grappig vond, maar wat zij nu net niet konden verstaan (er waren er 2 met bh’s en die ene bleef TE LANG op die nek zitten. daar is ook wat van gezegd overigens…)…
Ik zal je een linkje sturen.
Nims, ik ben gewoon niet zo van het gillen maar ieder zijn ding toch, je was in ieder geval niet de enige :lol: (niet dat ik het niet wilde, maar dat is bij mij gewoon niet natuurlijk, ik sta meer met een enorme glimlach te genieten )
En alles beter dan die idd echt tè lelijke BH :shock: . Dat was zelfs op het scherm te zien hoe lelijk
Wanneer komen ze weer :mrgreen:
ben ook weer terug op aarde.
we stonden recht voor het podium en dan rij 30 denk ik…
later… stond ik rij 5 bij dirty dancing
vond het echt supergaaf en heb m’n longen uit m’n lijf geschreeuw en gegild.
Jordan was nog steeds lekker met z’n blouse los :drool: :drool:
madre mag de link naar je blog??
:drool: :drool: :drool: :drool:
En zulke simpele dingen zorgen daaarvoor 8) :lol:
nou heb er ook een blog aangewaagd
staat op m’n hyves 8)
jordan was nog iets langer in Nederland
hij was z’n paspoort (weer eens) kwijt en is later gekomen met de trein.
was niet op de meet & greet en concert was geloof ik ook nog later begonnen
Wednesday, February 4, 2009
Jordan Knight Misses Paris Meet and Greet?
OK kids, we are currently considering this a rumor....BUT....
One of our loyal readers (Thanks Christina!) just emailed us and said that Jordan missed the Paris meet and greet. She is NOT in Paris. She heard this from a friend, of a friend, who is in Paris and paid for the 5* meet and greet (hence, the not knowing if it is true or a rumor....).
But, the story is that when the boys were suppossed to leave to travel to Paris, Jordan could not locate his passport. Therefore, he had to travel later via train and was unable to attend the meet and greet (not sure about the concert).
It is unclear if he had to travel later by train because he found his passport and that was the best method of getting him there at that point (I would venture a guess that he wouldn't be able to travel into Paris via train without a passport either....) or if the passport is still lost.
Very Interesting....It is likely that I will lose my passport in the Bahamas while on the cruise and will be stuck there for the rest of my life.....
M&M
**********UPDATE**********
Not sure how much of any of this information is true or not. But, according to some of the concert goers Jordan WAS at the Paris concert, it just started a little late. So, if he lost his passport it seems like he found it :) On a funny note...Donnie was evidently telling people Jordan was in jail :)
Posted by Meghan and Michelle at 3:01 PM
Misschien was die bh van haar puberteit :think: :mrgreen:
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!! :thumbup:
Ik baal… Ik had kaartjes hier liggen en op het laatste moment belde mijn 7 maand zwangere vriendin af omdat ze last had van haar buik en bekken…
De dag erop was het over bij dr… :evil:
Ik heb echt wat gemist… zit ik hier te kijken met twee ongebruikte kaartjes van 3 februari!!! :wall:
@Rooike wrote:
Ik baal… Ik had kaartjes hier liggen en op het laatste moment belde mijn 7 maand zwangere vriendin af omdat ze last had van haar buik en bekken…
De dag erop was het over bij dr… :evil:
Ik heb echt wat gemist… zit ik hier te kijken met twee ongebruikte kaartjes van 3 februari!!! :wall:
En je kon op het laatste moment niet iemand anders meetrekken :shock:
Ik was gewoon gegaan.
Mijn vriendin was een paar dagen daarvoor ook ziek, ik had toen al bedacht dat ik mijn moeder, sm, man, wie dan ook zou meenemen…
Nope, ik ga echt niet alleen…
Volgende keer beter, als ze uberhaupt nog een keer komen…
@Rooike wrote:
Nope, ik ga echt niet alleen…
Volgende keer beter, als ze uberhaupt nog een keer komen…![]()
oh balen.
op marktplaats stonden ook heel veel kaartjes van zieke mensen.
balen joh!!
ik weet niet of ik alleen was gegaan… was nog nooit in de HMH geweest
:think: maar denk het wel

had ik m’n vriendin getipt om effies op You Tube te kijken.
haar commentaar:… je kunt ze helemaal niet verstaan door dat gegil… :silenced: :doh:
wil je de cd ook branden voor me 8)