Speciaal voor Madre en andere fans!

Your wish is my command :mrgreen:

@jewel wrote:

Your wish is my command :mrgreen:

:stuck_out_tongue: :-*

@JannieElmo wrote:

@Nijmanb wrote:
Ik doe ook gewoon een spijkerbroek met shirt aan hoor.

Moest altijd zo lachen om meiden die zichzelf helemaal uitdosten, zodat je op hun voorhoofd kon lezen ‘neem mij’ :mrgreen: .

Maar goed we zijn nu allemaal volwassen dus dat zal wel meevallen toch 8) :lol:

vergis je niet :smiley:

op de NKOTB Hyves zitten meiden… die zijn ook al in londen geweest en sommigen naar Canada enzo.

die staan echt wel om 3 uur voor de deur en uitgedost en al en dan hebben ze ook nog een 5*vip ding zodat ze ook nog op de foto kunnen :silenced:

O heerlijk, kunnen wij lekker mensen kijken :lol:

Hey meiden, ik wou jullie even heeeeeel veel plezier wensen! :dance: :dance: en doe Jason de groetjes van me

@JannieElmo wrote:

@Nijmanb wrote:

Moest altijd zo lachen om meiden die zichzelf helemaal uitdosten, zodat je op hun voorhoofd kon lezen ‘neem mij’ :mrgreen: .

op de NKOTB Hyves zitten meiden… die zijn ook al in londen geweest en sommigen naar Canada enzo.

die staan echt wel om 3 uur voor de deur en uitgedost en al en dan hebben ze ook nog een 5*vip ding zodat ze ook nog op de foto kunnen :silenced:

Ik ben ook zo gek hoor. Niet om mij uit te dossen maar wel om lekker uit mijn dak te gaan en gillen enzo…Heerlijk…

@Madre wrote:

@JannieElmo wrote:
@Nijmanb wrote:

Ik ben ook zo gek hoor. Niet om mij uit te dossen maar wel om lekker uit mijn dak te gaan en gillen enzo…Heerlijk…

O ik ga zeker wel uit mijn dak denk ik en het boeit mij ook niet wat anderen van mij vinden, maar ik vind het evengoed wel leuk om te zien hoe anderen zich gedragen en ik kan daar heerlijk van genieten :mrgreen: :lol:

@TaMa wrote:

Hey meiden, ik wou jullie even heeeeeel veel plezier wensen! :dance: :dance: en doe Jason de groetjes van me

Is goed maarre een ander keertje dan oké :wink:

Jason is van Take That 8) :lol:

:lol: :lol: :lol:

Kunnen jullie even allemaal een foto maken hoe je er nu uitziet? :smiley:

Ik ben benieuwd hoe uitgedost jullie naar het concert gaan. :dance:

Oooo meiden wat gaaf een concert van KNOTB, was vroeg ook een superfan! Toevallig dat ik gisteren een plakboek tegenkwam :lol: allemaal fotos en ditjes en datjes en wat waren ze toen nog jong :lol: Helemaal geweldig! Heel veel plezier!

We willen wel fotos zien!!!

TaMa… Jason :lol: :lol: :lol: :thumbup: :lol: :lol:

Dames, heel veel plezier… schreeuw tot jullie er schor van zijn… :inlove:

Zometeen in RTL-Boulevard een interview met de mannen!

@faizaa wrote:

Hahaha Jordan bedoel ik :oops: (was dus geen fan he, maar hij zag er vroegah wel lekker uit)

Jewel, sorry maar ik was al weg 8) , maar ik zag eruit zoals ik er altijd uitzie, als mezelf.

In het begin moest ik even inkomen, sommige meiden leken meteen wel weer 16 en dat was erg grappig :mrgreen: . Ik had het idee dat de jongens ook even in moesten komen.

Maar aan het einde, jee ik was ook weer even 16 hoor :inlove: (overigens zonder gegil maar dat deed ik toen ook al niet 8) ). Ik heb een heerlijke avond gehad :thumbup: .

Hoe vonden de andere meiden het?

@TaMa wrote:

@faizaa wrote:

Hahaha Jordan bedoel ik :oops: (was dus geen fan he, maar hij zag er vroegah wel lekker uit)

Ik vond hem vanavond nog steeds lekkah :drool: :mrgreen:

gisterenavond ben ik toch weer een beetje verliefd geworden.

Je eerste jeugdliefde blijft he… :inlove:

Ik heb niemand van jullie gezien, al twijfel ik dat ik Nims recht in de ogen aan keek toen ik tijdens een nummer van Donny naar achteren liep.

Die vrouw, Nims of iemand anders, keek mij ook aan met iets van herkenning… :think: :think:

Ik had dus de hele dag gewerkt en totaal verkeerde schoenen aan. Normaal ben ik daar wel slim in maar nu niet. Had ZO’N pijn aan mijn voeten :cry:

Ik kon nergens anders aan denken…Dus ik naar buiten om schoenen te wisselen met vriendinnetje. Ik heb maat 40 en zij 38 maar wat een verademing.

Verder echt, ECHT genoten. Ga straks eens goed zitten voor mijn blog…

Oh geweldig! En een foto!!! :dance:

Wat stond je vooraan zeg! :shock:

Balen van je voetenpijn, dat is idd erg pijnlijk. Hadden jullie daarna nog een goed plekje?

Hoe was de sfeer?

Nou thanks voor de vroege up-date!

Goh…ben je al wakker? :angel:

L.ous ben benieuwd naar je blog :smiley: .

Balen van je schoenen, auww dat is idd erg pijnlijk :? :hug:

Heb ook niemand gezien, waar stonden jullie dan? Wij stonden links van het podium.

Ik heb heerlijk geslapen trouwens :inlove: :inlove: (en ben nog niet helemaal geland 8) )

Ik moet zo lachen om jullie! Die jongens doen me echt helemaal niks, maar toch leef ik enorm met jullie mee. :inlove:

Fijn dat jij ook een geweldige avond hebt gehad Nijmanb!

Met wie ben jij geweest?

Heb je ook nog foto’s kunnen maken?

Jewel, ik was met mijn zusje :smiley: , wij doen zulke dingen altijd samen, heerlijk :smiley:

Wel een foto gemaakt maar met mijn mobiel dus das net niks :mrgreen: , ach dan nog maar even wegdromen straks bij de foto’s van L.ous :wink: