Beste modi’s,
Is het een optie om een speciaal deel met als thema miskraam in te richten? Ik heb er helaas inmiddels 2 gehad en lees dat er helaas vele anderen zijn die dit hebben meegemaakt en allerlei vragen hebben of leed (en lief) willen delen en die dan her en der hierover vragen stellen.
Ik vind zelf dit thema niet passen binnen ‘zwanger worden’, ‘zwanger zijn’ of ‘vlinderpraat’ (maar weet wel dat op die plekken met regelmaat deze term terug komt). Ik ben benieuwd naar jullie mening.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groeten,
Wendy
Kristen,
Vooralsnog vinden wij als beheer dat miskramen eigenlijk onder het verliezen van een kindje vallen en derhalve dus in het vlinderdeel van het forum.
Hoi Ruud,
Ongetwijfeld zullen er KOK leden zijn die zich na een mk bij vlinderpraat melden maar ik eerlijk gezegd niet, vind ik zelf niet gepast (hoewel ik weet dat je verlies en verdriet niet met elkaar kunt en hoeft te vergelijken). Medisch zijn de termen ook niet voor niets verschillend en ook de regels er om heen met verlof e.d…
Ik denk dat er wel wat KOK leden het met me eens zijn maar ik begrijp ook dat jullie wellicht bepaalde grenzen moeten stellen. Wel jammer.
Groeten,
Wendy
misschien een idee, maar je kan ook binnen het vlinderpraat een toppic openen over het onderwerp “miskraam” ?
ik probeer met je mee te denken :-*
dank voor het meedenken monique, ik heb zojuist je advies toch maar opgevolgd :-*
Kirsten, ik vind je idee helemaal goed!
Jammer dat men vind dat het bij vlinderpraat hoort!
Ik ga even kijken bij je topic!
:hug:
@Anita-1982 wrote:
Kirsten, ik vind je idee helemaal goed!
Jammer dat men vind dat het bij vlinderpraat hoort!
Ik ga even kijken bij je topic!
:hug:
Nou…je bent nog niet zo lang lid zie ik maar Vlinderpraat is altijd een miskraam (verlies)-forum geweest hoor, later zijn daar Vlindermama’s met voldragen kindjes bijgekomen.
(Marielle was de eerste vlindermama in 2005 en het vlindergedeelte bestaat véél langer)
Maar Ruud heeft wel gelijk, verlies is verlies en of het nu om een prille zwangerschap gaat of een voldragen, dat maakt helemaal niets uit.
Het is even verdrietig en er is voor allebei ruimte.