Ik kwam op het idee om eens met Lotte te gaan spatte, dus met verf met een tandenborstel over een soort rasp gaan. Maar wie heeft er leuke ideeën hiervoor?
Groetjes,
Viratine
@Viragootje wrote:
Ik kwam op het idee om eens met Lotte te gaan spatte, dus met verf met een tandenborstel over een soort rasp gaan. Maar wie heeft er leuke ideeën hiervoor?
Groetjes,
Viratine
volgens mij is dit idee toch al leuk genoeg! Hoef je echt niet nog meer gekke fratsen uit te gaan halen hoor, gewoon lekker aan de slag.
(je kunt eventueel uit karton wat leuke figuren knippen, die op een blaadje leggen en dan het blaadje helemaal volspatten, zodat het figuurtje uiteindelijk als enige witblijft.
Ook leuk overigens is met een rietje blazen: verf op een blaadje en dan mooie figuurtjes ervan blazen.
Wij doen dat met ecoline…
Ik haal dat bij de schilderswinkel/hobbywinkel. Ze hebben daar ook van die metalen spatzeefrasters…
En dan… vormen uitknippen en die neerleggen zoals Fiep zegt.
Of de kinderen bladeren en takjes mee laten nemen.
laatst hebben we na het kammen wat haren uit de kam op t papier laten vallen, gespat, daarna gedroogd en de haren weer weggepeuterd, dat gaf een heel sierlijk effect, ragfijn…
Kids hier vinden het hartstikke leuk, we doen het wel met oude te kleine pyama broeken aan en een kliederschort aan.
Verder kranten onder de stoelen op de vloer wante ecoline krijg je zelden uit kleding…