Spannunnnnnnnd...

'k Heb vannacht vanaf half vier wakker gelegen…



Morgenmiddag krijgen we op ons werk te horen of we blijven op de locatie waar we nu zitten of dat we gaan verhuizen. En dat verhuizen zou zo maar eens naar ‘‘ver weg’’ kunnen zijn (binnen het wandelgangencircuit horen we continu Wageningen) .



Ik heb een vreselijk leuke baan, maar ik woon hier zo graag…



Gaan reizen naar de nieuwe werkplek vind ik geen optie, dat zou voor de meiden een lange dag op het kdv betekenen en altijd haaststress voor mij en hubbie. Ook de reisafstand naar 't werk van hubbie wordt langer. Voordeel zou wel zijn dat we wat dichter bij onze familie wonen.



Ik vind het vreselijk spannend en weet ook nog echt niet wat we zullen gaan doen…



(we hebben ook nog wel even hoor, als het doorgaat, zal het vermoedelijk nog 1,5 jaar gaan duren, maar toch…)

ik hoop en duim voor je dat je daar mag blijven zitten en anders dicht i de buurt :pray:

Ik duim heel hard mee :pray:

Wageningen is idd niet naast de deur zeg.

Hopelijk blijven jullie lekker waar je nu zit! :pray:

Spannend meid, maar als je dan gaat verhuizen ben je nog steeds verplicht om naar meetings van ons te komen he?! (zei ik die nog niet geweest was :oops: )

ik duim voor je dat je goe nieuws krijgt…



:pray: :pray: :pray:

Spannend joh! Veel sterkte met wachten! Ik hoop dat het goed uitpakt voor je! :thumbup:

Spannend meis! Heb je al wat gehoord?

ben ook erg benieuwt

Zeg, dat kan niet hoor :naughty: :mrgreen: ! Kerstin weg, jij (misschien) weg, ik (ooit) weg. Dan blijft er niet veel meer over in Dronten!



Geintje meid, ik duim voor je (beetje laat, maar beter laat dan nooit toch 8) )



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



:-* :-*

En???

Ja hoor, over 2 of 3 schooljaren verhuist de school naar Wageningen of Ede.



Tenminste, dat advies ligt er. Ik heb vandaag het rapport gelezen en op vrijwel alle punten wordt gepleit voor 1 locatie (onze hogeschool heeft nu nog op 2 locaties). Dus dat zal wel doorgaan.



Nu maar eens hard gaan nadenken. Maar hé, we hebben nog even!!