Hier word het spannend. Ik ben vanmorgen naar d enieuwe school van Luuk geweest. En het was super. De school is erg mooi. En de omgeving ook. Het staat mij super aan. Maar nu komt het. Ik wilde Luuk eerst pas naar de vakantie er heen doen. Maar Het word nu al 2 juni. Eerst halve dagen voor twee weken en daarna hele dagen. twee weken en dan vakantie. We doen dit toch dat hij er aan kan wennen. Want hij is best verlegen . En ik was helemaal in de veronderstelling dat hij pas na de vakantie heen ging. Maar nu al 2 juni. 24 mei heb ik eerst een kennismakingochtend met luuk.
OOooo spannend dus. Wat word hij toch groot ineens he. Jeetje.
is spannend he
en zeker heeeeel erg wennen
Wat spannend zeg :shifty: :mrgreen:
Veel succes :-*
Tom gaat 9 mei al naar het psz. Ze hebben me net gebeld. En wat erg toevallig is. Nou toevallig ik had die dagen wel doorgegeven. Mag hij op de woensdagmiddag en de vrijdagochtend gaan. Dat is dus dezelfde dagen die Luuk ook nog gaat. Tom zit dan een paar weekjes in Luuk zn groep… Totdat luuk eraf gaat.
Jeetje wat gaat dat ineens snel zeg.
Eerst Luuk naar de grote school. en nu Tom naar de psz.
Heb je nu pas de school voor het eerst gezien, of lees ik het verkeerd?
Heel veel kennissen en collega’s melden hun kinderen eigenlijk gewoon ergens aan, waar ze goede verhalen over horen.
Wij hebben een top- 3 gemaakt en zijn overal op gesprek geweest en voor een rondleiding.
Heb vandaag het formulier ingeleverd bij onze keuze.
Voor mij was hij wel al een beetje duidelijk…
Robin gaat namelijk naar mijn oude basisschool!
Is echt 3 min lopen, en de beste hier in de stad. Joepie!
Maar spannend Karin!
Wij zitten ook te dubben of we hem volgend jaar voor of na de vakantie naar school laten gaan. De school wil hem het liefste vóór, maar ik vind dat zo onlogisch voor die 2 maanden…
Ja ik had die school niet eerder gezien van binnen. maar we hadden allebei zoiets van die school word het. en toen ik daar binnen liep was mijn eerste gevoel heel goed. En dat dit het word.
maar ik zat eerst ook te dobben hoor.Maar we doen hem toch voor de vakantie erheen. Dan kan hij wennen. Omdat hij erg verlegen is.
Maar je hebt gelijk hoor. Ik hoorde ook hele goede verhalen op die school.En mijn gevoel was er ook goed bij. Dus ja dan is de keus wel makkelijk.
En het egsprek ging goed.En het sprak mij heel erg aan. Ook mijn man natuurlijk.
Jij hebt mooi de school dichtbij.Ik moet toch 10 a 15 minuten fietsen.Maar daar kiezen wij voor.
Ik heb zo een kennismakings ochtend OP Luuk zn nieuwe school ,. Ben benieuwd wat dat inhoudt. vind het weer ontzettend spannend.
Ja meid het gaat zeker snel. Voor je het weet zijn ze 11 jaar :roll:
Laat je even weten hoe het kennismakingsgesprek was?
Spannend!!!
Het was super. Luuk vond het heel mooi…Ondanks dat hij erg verlegen was. Eerst helemaal aan mij vast klampen. . Maar hij was later losser.
Toen we naar buiten gingen. Toen gingen de kinderen buiten spelen. Toen wilde hij alleen spelen.
@TaMa wrote:
Ja meid het gaat zeker snel. Voor je het weet zijn ze 11 jaar :roll:
hahahaha. Dat is helemaal waar ja.
Dus je hebt er wel een goed gevoel over?
Dat is mooi want dat moet je ook hebben, leuk! :mrgreen:
Ja ik heb er zeker een goed gevoel over. :thumbup:
Morgen gaat Luuk naar de grote school. Vind het zo spannend. Ik ben best zenuwachtig.
Twee weken halve dagen. En na de 18de hele dagen.
het ging super. Hij was vanmorgen wel verlegen.Maar wilde zelfs dat ik weg ging :o
Hij heefd het zo leuk gehad. Hij wil morgen weer.
Ben echt blij dat hij het super heefd gehad.
Het is altijd spannend hoe ze reageren als ze op school achtergelaten worden, maar gelukkig is het heel goed gegaan!
Vreemd hoor, straks zomaar een paar uurtjes zonder kinderen, de een naar psz en de andere al naar de basisschool!
Ja dat vind ik ook heel raar.
Nou op school ging het wat miner met wegbrengen. Hij begon te huilen. En aan me vast te klampen.
Hij had geen tijd voor school zegt hij. En wilde naar huis toe.
Zal wel een fase zijn denk ik toch. Of mischien omdat het zo snel gaat. Hij is nu sinds vannacht ook zindelijk. Of omdat hij elke dag gaat. Moet hij erg wennen.
Pfff Luuk heefd het vandaag niet echt goed gehad. Hij huilde ook nog toen ik weg wa. later was dat voorbij . Maar hij wilde niks doen. Hij is nu heel huilerig. en wil niet meer. En Vaargt steeds naar de zua van Joost zijn vriendje. Daar heefd hij mee gespeeld nl. en ik maar uitleggen dat hij haar morgen weer ziet. Maar hij wil nu. Dit is toch een gewone reactie he?
Klinkt als een kind dat veel nieuwe indrukken op gedaan heeft en erg moe is… :hug: Hoort er bij hoor!!
Vind dat fijn om te horen.Ook al weet ik dat ergens ook wel hoor.
Maar klinkt raar je word er wel een beetje onzeker over. je laat hem achter met huilen. Dat ken ik van hem niet. Heefd hij nooit gedaan. Ook al was hij altijd verlegen. Maar nu hij huilt vind ik dat best erg.
Maar iik weet ook wel dat het erbij hoort.Maar het doet je wel erg veel.