Morgen gaat Wessel voor het eerst een paar uur naar zijn nieuwe kdv.
Vanwege onvrede over zijn huidige “werk”, hebben we deze keuze gemaakt. Best moeilijk, omdat het daar de oudste van de groep is, en al vanaf 3 maanden daar is.
Nu komt hij in een verticale groep, dus met een aantal oudere kinderen, en natuurlijk helemaal nieuw.
Ik ben 2 met hem meegeweest (uurtje of 2) en toen was hij toch wel een onzeker manneke hoor…
Vind het zo spannend…
doe ik er goed aan? (jawel), vergeet ik niets door te geven (b.v. dat “ontie” zijn hondje is?, en dat sesje een flesje is?) en dat ie lekker strak ingestopt wil worden
oh oh… Gadverdamme… waren we maar 2 weken verder…
of… om te beginnen… was het maar morgen 12.00 uur!
nou… moest het gewoon even kwijt!!!
o spannend meid. Heel veel sterkte alvast voor morgen. Wij hebben ook een wissel gemaakt toen Anouk 1 jaar en 8 maanden was. Ze ging toen ook meteen naar een peutergroep, waar ze eigenlijk nog wat jong voor was maar dat ging even niet anders. Ze heeft best even moeten wennen en mama vooral ook :oops: . Maar na een aantal weekjes had ze haar draai toch aardig gevonden. En nu als ik haar kom halen dan wil ze niet eens mee :think: :think: . Dus zal best even wennen zijn maar het komt vast goed :thumbup: :thumbup: .
Heel veel sterkte voor morgen voor jou en Wessel :-*
En en en hoe is het gegaan? Viel t mee of viel t tegen?