Spannend!!!!!

:roll:



Heb allemaal van die vreselijke symptomen om aan te nemen dat ik eventueel zwanger kan zijn…maar ja!!! :roll:



Vanmiddag een heeeeeeeeeel klein beetje roze vloed…daarna niets meer. Vreselijk moe in de avond…kan al om 9 uur gaan slapen als ik wil.

Had vorige week de hele week last van steekjes in mijn onderbuik…trok door naar mijn been…pff…waar je allemaal wel niet op let he!! :think:



En geloof dat mijn mannetje niet echt blij met me is…haha…al die vreselijke humeuren…die er ook zomaar opeens zijn…om niets ook gewoon!! :wall:



Test doen durf ik niet echt…bang voor de teleurstelling…

Spannend!!!



Ga voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Laat je het nog wel even weten?

Hey Zonnetje…



Ja…ik denk dat ik hier nu wel vaker te vinden ben…dus denk dat je de eerste bent dan die het weet…heheh!!!



Herken je de kenmerken een beetje…die sypmptomen…las dat je al een dochter heb!!



liefs…

Hahaha, zou wel lachen zijn als ik het als eerste zou weten.



Ik herken de symptomen eerlijk gezegd niet. Toen ik heel erg last kreeg van mijn borsten en dacht dat ik een knobbeltje had ofzo bleek ik al 6 weken zwanger te zijn. Ik was toen ook nog gewoon aan de pil. Misschien heb ik toen bepaalde dingen wel gevoeld, maar er niet over na gedacht dat het met een eventuele zwangerschap te maken zou kunnen hebben, we waren daar immers niet mee bezig.



Wanneer ben je wel van plan om te gaan testen :mrgreen:

Zie trouwens bij de voorstel ronde dat je morgen gaat testen.



Mijn duimen draaien iig overuren :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

haha…ok…de eerste aan wie ik het vertel is mijn man natuurlijk!!!



:lol: :lol:



mocht het zo zijn…dan wacht ik nog wel ermee om het mijn fam en friends te vertellen…tot het save is zegmaar.



Denk dat ik tot vrijdag wacht!!!

Morgen een lange dag en moet tot laat werken.



xxx

ja …morgen koop ik er 1…maar ga de test vrijdag doen…in de ochtend gelijk!!..zie het niet echt zitten om het op mijn werk te doen!!

hahahahaha, voel me nou wel een beetje gepasseerd dat je het eerst aan je man wil vertellen :lol: :lol: :lol: :lol:



Lijkt me ook niet zo handig om het op je werk te doen :naughty:

(heb ik toen overigens wel gedaan in de pauze gewoon om dat uit te sluiten en er kwam een dikke vette streep :shock:)



Nou wachten maar tot vrijdag dan.

vind het ook wel spannend, duim voor jou, hoop vrijdag een dikke vette streep :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Goede morgen… :smiley:



Nou nog steeds geen gemene :twisted: hier te bekennen hoor!!

Word weer een lange dag, met 100% zeker minimaal 40 keer naar de wc gaan!! Heb wel een raar gevoel in mijn buik…ooohhhhh



Als er aan het einde van de middag nog niets te bekennen is, koop ik een test…en als ik vanavond thuis kom, en er is dan ook nog steeds niets te bekennen…dan doe ik de test!!!



SPANNEND vandaag!!!



liefs

Ps…zal ook voor jou duimen Mieke!!!



Zie dat je 3 dagen overtijd bent!!



Wat een toestand weer he!!!



xxx

duim heel hard voor jou :thumbup: :thumbup: :thumbup: , geen ongi voor dreamertje



dank je, ja wij zijn gelijk overtijd, hoop dat wij alle 2 een dikke vette streep mogen hebben op de testen

spannend hoor dames

ik zal voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Spannend! Ik duim met jullie mee!! :thumbup:

Nou…het mocht weer niet zo wezen hoor!!!



Gisteren op mijn werk brak de :twisted: door!!!

Heb ook hele zware ongie…dus breng vandaag maar lekker door op de bank.



Volgende week afspraak met de ha voor controles voor beide.



Ik blijf hier zeker komen om julie allemaal in de gaten te houden…vind dit wel een hele leuke site!!



Liefs xxx

Ach dat is balen :hug:

jammer :hug:

Dreamertje; wat ontzettend balen zeg.

Wat kan het lichaam toch rare streken uithalen hè, helaas.



Hoop dat jullie via ha en waarschijnlijk het zh duidelijkheid kunnen krijgen.



:hug: :-*