Donderdag vertrekken we naar NY voor de bruiloft van mijn schoonbroer. En de kinders gaan niet mee.
En ik vind het zo spannend hoe het gaat met Mila en mijn bv :shifty: Hoeveel zal ze drinken in totaal op een dag en houd ik mijn bv-productie wel goed op peil Ik denk dat ik wel genoeg heb afgekolft (maar het spant erom). Meer en vaker kolven zat er niet in, dus op hoop van zegen!
Vraagje voor de ervaren kolvers: als Mila zeg maar 6x drinkt, moet ik dan ook 6x kolven of zou dat vaker moeten om de productie op peil te houden (ben bang dat 6x al moeilijk wordt)?
Gewoon kolven op de tijden dat ze normaal drinkt. Kan best dat je produktie dan wat minder wordt maar zodra je weer thuis bent haar gewon wat vaker aanleggen en dan is t binnen no time weer op peil. Probeer wel echt 6x te kolven als ze normaal gesproken ook 6x komt. En ze zal t echt niet verleren hoor maak je maar geen zorgen.
Veel plezier geniet ervan :inlove: New York is gaaaaf 8)
Tja, das de ellende, er is geen ‘normaal’ hier. Elke dag is anders en een schema is nog niet eens in zicht :roll: Dat was ook het ‘probleem’ met de gebruiksaanwijzing die ik voor mijn zusje schreef…
Ik denk dat ik maar een timer zet om de 3 uur voor overdag en dan 's nachts 1x. Dat zou het m moeten doen.
En ja, NY lijkt me ook geweldig :dance:
o je bent er nog nooit geweest :inlove: dan is t helemaal genieten de eerste keer zucht ik ben weer ff 17 :mrgreen:
en anders kolf je toch als je op knappen staat
Bambi: ik zou wel die 6x aanhouden.
veel plezier in NY :dance: