Spannend, het gaat gebeuren!

Vandaag is het zover.

Ik neem eindelijk de stap…



Ik heb de enveloppen klaar, het begeleidende briefje wordt geprint en dan gaan we zo naar het postkantoor…



Ik neem eindelijk de stap om mijn boek naar de uitgevers op te sturen.



Ik vind het doooooodeng!! :?



Wat als zij het niks vinden???



Maar je, misschien is er één die net zo enthousiast is als ik… Dan kom ik misschien wel in de winkels te liggen…



Willen jullie duimen???

Ik ga zeker duimen! :pray:

Waar gaat je boek over?



En ik zou wel eens van je willen weten waar je het allemaal heenstuurt. Ik heb ook iets liggen waarvan ik al jaren denk en van veeeeeeeeel mensen gehoord heb, moet je iets mee doen. Ik ben wel eens aan het uitzoeken gegaan hoe het allemaal in elkaar steekt om een boek uit te brengen, maar daar is het bij gebleven, dit topic maakt me weer enthoussiast dat ik denk, moet er weer mee aan de slag :mrgreen:

Het is een kinderboek over een vliegend konijntje :smiley:



Heb gewoon gegoogled op uitgeverijen voor kinderboeken en op die sites staat meestal wel hoe je je manuscript moet insturen…



Heb er gewoon beetje buikpijn van… :oops:

Ow wat tof zeg deze stap ! Kan me helemaal indenken dat je er spanning van hebt. gezonde dan wel. Maar joh je gaat er voor.

wellicht geven ze je instructies,mocht het afgekeurd worden, kun je het verbeteren en er zijn nog meer uitgeverijen hé?

Zet em op iok duim mee met deze leuke actie om een boekje te laten maken :thumbup:

leuk, leuk ,leuk,



succes!

Succes :thumbup:

Oh wat superleuk zeg!!



Ik duim heel hard voor je mee dat er minstens 1 net zo enthousiast is als jijzelf :inlove:

Hoe gaaf dan, heb je gewoon je eigen boek in de winkels liggen :dance:

wat leuk zeg! Ik ben benieuwd :mrgreen:



en heb je er zelf ook tekeningen bij gemaakt?

Mijn man heeft de illustraties voor zijn rekening genomen, dat is tenslotte zijn vak…

Nu maar hopen dat ik meer met hem zo mag gaan maken…



Hij noemt me al: de nieuwe JK rawling… Wou dat ik net zo vol vertrouwen was als hij…

Wat ontzettend spannend en dapper!! En om er maar even een onvoorstelbaar cliché in te mieteren: ‘Je kunt nu nooit zeggen dat je het niet geprobeerd hebt!’ :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Oooh wat spannend. Dapper hoor, om je eigen manuscript in te zenden…! Hou je ons een beetje op de hoogte?





Euh… Ff zeuren… J.K. Rowling :silenced: