weet niet of het hier goed staat…
maar vanaf welke leeftijd vinden jullie dat kids Spangas mogen kijken.
had op kijkwijzer gekeken en daar staat bij sommige AL en bij sommigen vanaf 9 of uitkijken tot 9 jaar betekend dat geloof ik.
je kunt toch moeilijk per aflevering gaan kijken.
hier kijken ze er (nog) niet naar. maar m’n nichtje hoorde ik tegen opa zeggen… Oh maar dat kijk ik thuis altijd hoor.
Imke van bijna 4 kijkt hier ook met grote zus van 14 mee hoor, herkent de tune ook. Ze krijgt vast niet alles mee.
Het is toch redelijk onschuldig allemaal? Tenminste dat is mijn beoordeling van de afleveringen die ik wel eens zie.
@kantjeboord wrote:
Imke van bijna 4 kijkt hier ook met grote zus van 14 mee hoor, herkent de tune ook. Ze krijgt vast niet alles mee.
Het is toch redelijk onschuldig allemaal? Tenminste dat is mijn beoordeling van de afleveringen die ik wel eens zie.
idem, zonder grote zus, met mama, soms.
Hier staat t ook aan…
Wij kijken met z’n allen. Onze oudste wordt 11 dit jaar en volgend jaar wordt het voor hem realiteit die grote school. Ook Larissa (bijna 8) vind het erg interessant, ze mogen ons dingen vragen. Soms komt er een ‘ik snap dat niet’ uit en dan hebben we het er nog even over.
Ik vind het eigenlijk een goede voorbereiding op de middelbare school.
Paar weken terug was er een stuk over een meisje dat d.m.v. een foto gechanteerd werd en op die manier werd gebruikt om te stelen. Uiteindelijk vertellen ze het toch maar aan de mentrix en kwam alles goed. Er zit eigenlijk altijd wel een happy end aan de verhalen.
Mijn kinderen vinden het heel leerzaam en interessant. Het maakt ook een hoop bespreekbaar voor je kind. Het gaat nu over de verliefdheid tussen twee hele goede vrienden. Vorige week hadden ze ‘verkering’.