Spangas.....

8)







Kent iemand en kijkt iemand deze serie??

Om 18.00 op Ned 3.



Na het eten kijk ik dat altijd even.



Jeugdsentiment; het doet me denken aan Hearbreak High.

Ondanks dat ik al een poosje van school ben, vind ik het erg leuk om te kijken…

Net als Zoop :shifty:



Maaruhm…nog meer die weleens kijken???

ik :oops: :oops: :oops:

Spangas, de nieuwe “fort Alpha” van toen





Ja ik kijk ook naar spangas!!! Net zoals ik toen naar Fort Alpha keek :mrgreen:

Mijn dochter kijkt 8)



Heart Break High was gaaaaaaaaaf!!!

jeps hier ook maar meestal op zaterdag worden alle aflevering herhaald achter elkaar

@Karin1981 wrote:

jeps hier ook maar meestal op zaterdag worden alle aflevering herhaald achter elkaar
ja die kijk ik altijd…alle afleveringen achter elkaar

Hier staat het ook vaak op. Dus volg het een beetje.

Vind die ene jongen wel leuk trouwens, weet zijn naam alleen niet…



Heartbreak High was idd super. Met Drazic :inlove:

heartbreak high :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



wanneer komt daar de dvdbox vanuit. Alle herhalingen heb ik zelfs gekeken. Echt wat een super serie



Ik weet niet of jullie die Anita (blonde) nog voor jullie kunnen halen, zij had ook met Drazic. Maar ik zag dat zij nu in een andere schoolserie speelde alleen dan als juffrouw. Geen idee hoe het heette.



En die andere jongen was ook zo leuk, heeel gespierd, blond haar, weet niet meer hoe die heette.



Spangas, hoe vreemd het ook klinkt, maar Kian kijkt er naar. en wij soms.



Enne van Fort alpha ligt hier de 1e dvd box al in de la, :wink:

Klinkt helemaal niet vreemd, hoor lelle. We hebben hier ook zo’n jonge fan. Hij juicht altijd mee met de intro en zit dan een half uur geconcentreerd te kijken :inlove:



Liefs,

Winnie

uhhhhh … ik heb even het gevoel dat ik van een andere planeet kom, want van geen van die series heb ik ooit gehoord :oops: (of ben ik nou zou oud en is mijn kind nog zo jong).