spam via hotmail?

Hii,



Ik weet niet precies hoe het kan maar (al een tijdje) krijgen mensen uit mijn hotmailadressenlijst van die standaard mailtjes van “mij”. Die ik dus niet heb verstuurd. Ik krijg ze ook wel eens van bepaalde mensen.





bv deze

Hey naam diegene

ik kom in de morgen jouw foto weer tegen en had die voorgelegd tot leukste van deze week van april.



Je kijkt hier echt mooi op deze morgen; dat heb ik niet achter jou gezocht.

Tot dinsdag 09 uur was daar door een mensen gestemt voor jou. bekijk vlug jouw uitslag link

Dag en een fijne morgen, mijn naam

p.s. ik kom op die socialsite al 77 kennissen van me langs.



Of deze



Hallo!



Mijn naam bekeek jouw afbeelding hier: link

Ik had deze een goed toegekend zijnde het eind-oordeel niks om je onrustig over te maken; je stond ook daar weer mooi op :slight_smile:



Had je onderhand plannen voor in je vakantie? Ik denk dat ik het rustig aan ga doen hoor…



mijn naam



Had je het toevallig ook gehoord over de NS en ProRail bewaken spoor na koperdiefstal Zevenaar?





Super irritant! Vind dat zelf ook van de mensen waarvan ik het krijg.

Iemand een idee hoe dit kan komen. Ineens is dit begonnen.

Ik heb norton antivirusding erop zitten…

Ik zou het graag willen voorkomen.



Bedankt alvast!

niemand?..jammer

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn hotmail leeft ook een eigen leven.

Dus zat ook te hopen op een goeie tip.

Hier de oplossing.

Verander het wachtwoord van je hotmail adres om in te loggen.

Een aantal bekende van mij en inclusief mijn persoontje hadden hier ook last van. Na het wijzigen van het wachtwoord hadden we allemaal geen last meer van ongewenst spam versturen :slight_smile:

Enneh, als je je wachtwoord hebt veranderd moet je dus niet meer op andere sites ermee inloggen. Alleen op de site van hotmail zelf. Want anders heb je ze zo weer :wink:

@Mouse! wrote:

Enneh, als je je wachtwoord hebt veranderd moet je dus niet meer op andere sites ermee inloggen. Alleen op de site van hotmail zelf. Want anders heb je ze zo weer :wink:




Ik ga het meteen proberen. Ik log trouwens alleen in via msn… is dat wel oke dan?

@Newbe wrote:

@Mouse! wrote:
Enneh, als je je wachtwoord hebt veranderd moet je dus niet meer op andere sites ermee inloggen. Alleen op de site van hotmail zelf. Want anders heb je ze zo weer :wink:




Ik ga het meteen proberen. Ik log trouwens alleen in via msn… is dat wel oke dan?




Dat zou geen probleem moeten of mogen zijn.