Een dokter had een slippertje met zijn verpleegster. Op een dag zegt ze dat ze zwanger is.
Aangezien dat de dokter niet wil dat zijn vrouw onraad ruikt, geeft de dokter aan de verpleegster een som geld om een
Lange tijd naar Italië te gaan.
De verpleegster: "Maar hoe kan ik je laten weten wanneer de baby geboren is? Heel simpel antwoordt de dokter: “Stuur mij een kaartje met daarop juist het woord SPAGHETTI geschreven.” Zes maanden later.
De vrouw van de dokter telefoneert naar zijn bureau om hem te melde dat ze een bizarre postkaart uit Italië heeft ontvangen. Ik zal je het deze avond wel uitleggen wanneer je thuis komt.
's Avonds komt de dokter thuis, leest de postkaart en krijgt een hartaanval. Zijn vrouw belt meteen 112 en terwijl de ambulanciers de eerste zorgen toedienen bij de dokter, vraagt de verpleger aan de vrouw wat er juist gebeurd is.
De vrouw legt uit dat de dokter bij het lezen van de kaart een hartaanval kreeg. Ze pakt de kaart zelf en begint hem voor te lezen: “SPAGHETTI, SPAGHETTI, SPAGHETTI, SPAGHETTI, twee met balletjes en twee zonder balletjes.”
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
hij is goed !!! :thumbup:
whahahaha :lol: :mrgreen:
hihi :lol: :lol: