spaaracties...

@oessie wrote:

ik heb er nog 4 voor de liefhebber




Graag! :mrgreen:

moet je me even je adres PBen

Maar kijk, wat ik niet goed snap… die actie duurt dik een maand. Dat is iig 4 weken. Je moet 45 zegels hebben voor een volle kaart… dat staat voor 450 euro. Dat houd in iets meer dan 100 euro p.week. Ik ben dat echt wel kwijt hoor… alleen luiers, melk, brood etc etc dan kijk ik niet eens naar de aanbiedingen waar je extra zegels bij krijgt… en bij ons kreeg je volgens mij ook de laatste week dubbele zegels, dus per 5 euro.



Dan is mijn vraag nogmaals, doe je daar dan al je boodschappen? :think:

En voor de duidelijkheid… IK HEB GEEN ZEGELS MEER! :mrgreen:

@#puk# wrote:

Maar kijk, wat ik niet goed snap… die actie duurt dik een maand. Dat is iig 4 weken. Je moet 45 zegels hebben voor een volle kaart… dat staat voor 450 euro. Dat houd in iets meer dan 100 euro p.week. Ik ben dat echt wel kwijt hoor… alleen luiers, melk, brood etc etc dan kijk ik niet eens naar de aanbiedingen waar je extra zegels bij krijgt… en bij ons kreeg je volgens mij ook de laatste week dubbele zegels, dus per 5 euro.



Dan is mijn vraag nogmaals, doe je daar dan al je boodschappen? :think:




tja, ik doe ds niet voor 100 euro p.w. boodschappen, maar ik spaar dan ook geen zegels :wink:



nou ja, er worden nu zegels voor me gespaard :mrgreen: :wink:

@#puk# wrote:

Maar kijk, wat ik niet goed snap… die actie duurt dik een maand. Dat is iig 4 weken. Je moet 45 zegels hebben voor een volle kaart… dat staat voor 450 euro. Dat houd in iets meer dan 100 euro p.week. Ik ben dat echt wel kwijt hoor… alleen luiers, melk, brood etc etc dan kijk ik niet eens naar de aanbiedingen waar je extra zegels bij krijgt… en bij ons kreeg je volgens mij ook de laatste week dubbele zegels, dus per 5 euro.



Dan is mijn vraag nogmaals, doe je daar dan al je boodschappen? :think:




Bedoel je mij? Ik heb bijna 2 kaarten vol hoor en wij hebben ook een c1000 hier, daar ga ik ook regelmatig naartoe. (Vaak ook leuke acties en het is goedkoper :angel: ) Wij zijn gemiddeld rond de 185 euro kwijt per week. (Zijn een gezin met 6 personen)

Wij halen de grote boodschappen bij Bas of bij Jumbo, veel goedkoper daar. Maar melk, brood en vaak de andere dingen die op zijn die halen we bij de Super hier om de hoek. Gemiddeld is dat dan toch rond de 20 € per week.



En hier zijn geen dubbele zegels uitgegeven de laatste week. Er werd heeeel moeilijk gedaan omdat ik met een kassabon terug kwam toen ik geen zegel had gehad.

De administratie werd er op nagekeken en de desbetreffende kassiere zou op haar kop krijgen. :roll: :roll:

Zucht. Dat ze zo moeilijk doen over 1 pakketzegeltje.

Mijn dochter werkt bij de ah en daar doen ze helemaal niet moeilijk over een zegeltje meer of minder.

Ik zag vandaag nog dat een kindje tegen haar moeder zei dat ze nu bijna een pop bij elkaar had gespaart,nog maar 1 zegel…tuurlijk kreeg het kindje die ene zegel van de cassiere :mrgreen:



Kind blij,mama blij

@maria33 wrote:

Mijn dochter werkt bij de ah en daar doen ze helemaal niet moeilijk over een zegeltje meer of minder.

Ik zag vandaag nog dat een kindje tegen haar moeder zei dat ze nu bijna een pop bij elkaar had gespaart,nog maar 1 zegel…tuurlijk kreeg het kindje die ene zegel van de cassiere :mrgreen:



Kind blij,mama blij




Mijn zus heeft dezelfde ervaring bij de AH. Jammer dat die hier zo ver vandaan zit.

Ik doe niet al mijn boodschappen bij Super de Boer, dus ik krijg nooit genoeg zegels bijelkaar, jammer genoeg. Maar mijn schoonmoeder doet dat wel, dus die spaart enthousiast een doos voor ons bijelkaar, een doos voor mijn schoonzus en eentje voor zichzelf. Ik neem de zegels wel aan en die krijgt zij dan weer. Maar ik ga er geen extra dingen voor kopen. Andere rommel aan stickers, voetbaldingetjes, knuffeltjes, enz. hoef ik niet. Dat belandt bij ons toch meteen in de container. De zegels van de Poiesz spaar ik wel, want die kun je weer inleveren voor bepaalde cadeaus en anders voor contant geld. En ik spaar ook Rocks, die lever ik meestal in bij de Blokker.

Ik krijg helemaal de kriebels van de sticker-plak-om-korting-te-krijgen-acties :roll: :x



Verder spaar ik de koopzegels van Jumbo en Plus. Vooral Pluszegels leveren een leuk rendement op. 1x per jaar inleveren en iets leuks van doen (bij de vakantie leggen, cadeautjes voor decembermaand)



Alles wat gratis is, pak ik aan. Meestal kan ik er iemand anders blij mee maken (vrienden of soms hier op KoK). Waar ik kan, zal ik die winkels een poot uittrekken :lol: (nou ja, klein pootje dan, maar alle beetjes helpen!)

Ik spaar ook nooit zulke dingen, ik kom er gewoon te weinig.

Ik koop mijn boodschappen of bij deen of bij lidl.

Heel soms naar de c1000, maar dat is zo enkele keer.

Sowieso zijn wij nog geen 50 euro in de week kwijt.

Ik zou dat dus nooit bij elkaar gespaard kunnen krijgen in mijn eentje.

zonde dan.



De dierenstickers die ze bij Deen hebben geef ik weg aan kinderen. Ik hoor ook wel eens dat volwassen mensen ze sparen, haha dan lig ik helemaal in een deuk. Vind dat echt iets voor kids dan. Maar die pak ik dus wel aan, vooral als je er een ander kindje mee blij kunt maken.

Ik doe eigenlijk nergens aan mee. Bij de vomar hebben ze nu een actie

waarbij je bij 15 euro een kaart krijgt waarmee je prijzen kan winnen.

Als ik het heb is het mooi meegenomen, maar ik ga niet precies 15 euro

uittellen zodat ik een kaart heb.



Gratis zegeltjes voor spaaracties spaar ik ook niet, maar pak ze wel aan.

En geef die dan aan degene die voor mij was, of achter mij komt.

Ik ben net terug van de Super de Boer: Voor 1 € per stuk kun je deze week de zegels nog bijkopen…



Ik moet er dan toch even over nadenken, ik moet dan voor 11 € bijkopen… :think: :think:

sja heb je in elk geval voor 11 euro een pakket van 45 euro… :mrgreen:

@mv2kids wrote:

sja heb je in elk geval voor 11 euro een pakket van 45 euro… :mrgreen:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Ja dat klopt, maar dan moet je ook niet rekenen wat ik hier voor ( eigenlijk onnodige) voorraad in de kast heb staan voor die ***zegeltjes. :wink: :mrgreen: