Sorry een vraagje

dag dames,

Sorry heb nog even een vraagje.

Wat ik gewoon stomweg ben vergeten, is dat ik tijdje medicijnen erge hormonen pillen, heb geslikt die voor hebben gezorgd dat dus me ongesteldheid dus helemaal verward worden.

Nu is dus zo, dat ik dus zondag en maandag kort bloeding heb gehad en vanochtend ook even en voor de rest niks meer.

Dus ik ben niet ongesteld geweest,

Normaal ben ik altijd 12 van de maand ongesteld en duurt 4 dagen.

Al heel lang is dat zo en echt regelmatig, nu helemaal niet nu las ik ook ergens dat er soms ook bloedingen kunnen komen met de eisprong, nu ben ik bang, omdat ik ook geen pil slik al jaren gewoon niet enr zo een regelmatig ongesteldheid ook heb, dat ik misschien bloeding heb gehad…?

Kan dat…?

Dat ik nu kans heb op zwangerschap…?

Mijn dokter zei dat ik welkans heb en kan ik volgende week testen of moet ik 4 weken wachten…?

Dat zei een vriendin van mij dat ze dan pas de hormoon kunnen zien, dat kan toch niet…?

Na 1 week kan het toch al…?

:vlinder:

Ik heb ook je vorige vraag gelezen en het lijkt mij allemaal te kielekiele om daadwerkelijk zwanger van te worden.

Er zit een kleine kans in, maar ik, als leek en niet dokter, denk niet dat je zwanger bent.

Als het kindje welkom is hoop ik het natuurlijk wel he…

Maar goed, ik zou nu een test doen en als die negatief is ook gewoon geloven dat het zo is. Blijf je twijfelen dan zou ik over 4 weken nog eens testen…

@Madre wrote:

Ik heb ook je vorige vraag gelezen en het lijkt mij allemaal te kielekiele om daadwerkelijk zwanger van te worden.

Er zit een kleine kans in, maar ik, als leek en niet dokter, denk niet dat je zwanger bent.

Als het kindje welkom is hoop ik het natuurlijk wel he…

Maar goed, ik zou nu een test doen en als die negatief is ook gewoon geloven dat het zo is. Blijf je twijfelen dan zou ik over 4 weken nog eens testen…

oh oke ja sorry, begrijp niet zo veel van die forummen, dus ik dacht misschien zit ik verkeerd.

uhm ja, kindje is wel welkom ja.

ja ik had dinsdag seks dus ik doe liever dan over 2 weken dan is het echt zeker .

bedankt voor je reactie… :vlinder: