Sophie fiets zonder zijwieletjes! 8 km route ! ( schrik end)

Jaaaaaaaaa jippieeee :dance:



Sophie is nu 3 jaar en 8 maanden en ze fiets al ik denk nu een half jaar met mij papa en mama naast ons mee in het verkeer op straat,maar met zijwieletjes.



Nu kan ze na 1 weekend en maar 2 x echt oefenen zonder zijwieltjes los fietsen , geweldig toch? :dance:



Ze stapt op en stapt af net als wij zelf dus geen voeten aan de grond ( moest ik aan wennen want ik leer alle kids met voeten aan de vloer kunnen komen ) Maar Sophie fiets nu zo weg. Nu is alleen nog oefenen met direkt remmen en dan afstappen… nu gaat het nog ik spring er wel af ihih :roll:



Nee gaat prima ! :thumbup:



Haar fietsje is even groot als die van Wendy ( 6 jaar) , die kan er net op ,maar puur omdat die nog gewend is te fietsen met dat ze voetjes op grond kan zetten , heel gek gezicht 2 dames nu naast elkaar ( op de stoep wel nog ) niet even groot maar wel net zo een fiets,



Ik ben helemaal trots op der :inlove:

:clap: :clap: :clap: :clap:

Heel knap :clap:

:dance: :dance: :dance: wat goed van jou meisje !!!

Jaaaaaaa , ( tis wle mijn oppasmeisje :oops: ,maar ben even trots :inlove: )



Ze hebben veel meegemaakt in het laatste jaar, hun zusje die in september werd geboren , ovelreed 6 week later )



Nu de verhuizing, van groningen naar houten straks dus een huis die al leeg word, heel gek,



na het overleiden van anne heeft sophie echt een terugslag gehad met zindelijkheid met dingen doen en willen doen met haar emoties en haar lach, lachen deed ze heel minder ,



nu komt alles terug zo als we sophie kennen ,



voor paar weken terug is ze erg ziek geweest, een erge griep, waarbij ze zelfs de ademhaling niet goed onder ccontrole had door de erge koortsaanvallen…



en nu ineens gaat het weer super, is al weer een poos zelfs snachts zindelijk en dus nu fietsen , nu drm trots dus :inlove: :dance:

En wat fijn is , is straks dus in houten ( net na bij utrecht) zijn de afstanden groter, en dan kan zowel ik als papa en mama makkelijker met haar weg …



zoals zwemmen en sxhool en centrum en bibliotheek kan ze dan zelf doen ,



nu fietst ze met zijwieletjes in denk zon 5 km achtereen ,



nu even oefenen zonder hoever ze kan volhouden ze is sneller vermoeid nog door de nodige concentratie :mrgreen:

Wat super knap zeg! :clap: :clap: :clap:



Ik ben het mijn dochter (4 jaar) nu ook aan het leren!

Succes met der leren fietsen



ik merk wel een beetje dat eig net als zindelijk worden ze er op een gegeven moment aan toe zijn en je het wel verneemt erg leuk iig nieuwe dingen leren :inlove:

Ze heeft vorige week van Appingedam naar Loppersum gefietst, is meer dan 8 km, heen en terug gedaan en tussentijds op visite geeweest.



Ze deed er zowel heen als terug een uur over met tussenstoppen , ze was helemaal trots bij tante G op visite te zijn geweest.



Ze fietst nu toch mooi netjes naast me terwijl op sommige wegen best wel drukjes kan zijn , t gaat prima met de jonge dame :inlove: :thumbup: