soort trouwjurk

Hallo,



Ik ben opzoek naar een vervanging voor een trouwjurk. Ik wil niet in een trouwjurk trouwen, maar wil wel een mooie jurk aan.



Weet er iemand een site waar zoiets te koop is? Of een winkel ergens in zuid-holland?



Alvast bedankt.



Groetjes

in utrecht heb ik hele mooie jurken zien hangen… ergens bij vreeburg in de buurt zal aan manlief vragen welke straat

Ik heb de mijne gekocht bij Peek en Cloppenburg in Amsterdam. Ze hebben vast meer filialen in nederland, maar daar hebben ze dus een hele afdeling met mooie avondjurken. :smiley:

Ik had een aubergine-kleurige avondjurk van Linea Raffaelli. Deze hebben ook trouwjurken, maar ook avondjurken dus. Ik heb de mijne gekocht bij een bruidswinkel, waar ze ook avondjurken verkochten. Dat doen volgens mij de meeste bruidswinkels. Als je op de site van dit merk kijkt, kun je zien wat ze zoal hebben en waar het wordt verkocht.

ik heb een hele leuke jurk gekocht in een boetiekje hier in de buurt, Het Gooi, niet echt bij jou in de buurt dus.



Je kan ook eens op internet kijken. Er zijn genoeg leuke shops. Ik heb erg lopen zoeken voor mijn eigen jurk. ik zal je wel wat PB-en.

Ik wilde ook niet een echte trouwjurk en heb de mijne destijds (2001 en we trouwden in 2002) in Zuid-Afrika gekocht! :mrgreen:

Het was een soort van avondjurk/galajurk. Een losse, lange, witte rok met een los bovenstukje; een soort bustier met kant en kraaltjes. Aan de achterkant wordt het dichtgeregen. Beiden heb ik nu nog wel eens aan :thumbup:



Hier in mijn dorp zit een winkeltje die ook avond- /galajurken verkoopt en verhuurd, ik meen zelfs nieuw en 2e hands. Je krijgt er dan een mooi collier bij :thumbup:

Als je interesse hebt, dan PB me maar even voor naam/link/website :wink:

P&C zit ook in Rotterdam. En veel bruidsmodezaken verkopen behalve bruidjurken ook avondjurken, zou je dus ook eens naar kunnen kijken.

bij steps, die heeft hele mooie jurkenlijn

ik heb mijn trouwjurk laten ontwerpen door past for present uit axel (zoek op hyves!). ook niet echt doorsnee. ze maakt echt prachtige stukken, op aanvraag, precies zoals jij dat wilt en ook niet duur.