songfestival finale

vanavond om 21 uur weer songfestival en de 3 j’s gaan voor nederland zingen never alone heet het nummer



ik ben bang dat we weer eruit liggen

ze moeten door naar finale

wie gaan er kijken om 21 uur op nl1

vindt het nummer goed klinken

Ik ga niet kijken. Denk dat ik dan al bijna in bed lig. Ben heel erg moe. Maar ik denk ook dat “we” naar huis kunnen na vanavond :oops:

ik zit er in elk geval klaar voor!

ze moeten als 3e toch?



mijn jaarlijkse dingetje hoor… songfestival kijken. Ben helemaal niet van het stemmen enzo, de uitslag kan me eigenlijk ook altijd wel gestolen worden… maar ik vind het zo leuk om te zien hoe al die landen weer met iets heel anders op de proppen komen!

nee als 4 de

volgens mij moeten ze idd als derde.

ik ga het wel kijken, wil z in elk geval wel zien.

maar ik ben misschien wel heel optimistisch, maar ik denk wel dat ze door gaan.

Vind het een goed nummer, zonder een hoop gedoe er omheen, gewoon een songfestival nummer waar, in mijn ogen, het songfestival voor moet staan: goede muziek zonder al dat circus er om heen



En tja, vind jan dulles een erg goede zanger, met een hele mooie warme stem dus ik ben positief

ja ze moeten als derde

vindt deze nummer ook mooi



oosterijk

de eerst klonk ook mooi

Het is een nummer waarvan het refrein in je hoofd blijft hangen, dat doet het vaak wel goed op het songfestival.

Toch blijf ik er een hard hoofd in houden dat ze doorgaan en kijk ik toch weer ondanks dat ik altijd roep dat ze het songfestival moeten boycotten.

vinden jullie belgie ook zo slecht?



sorry voor de belgische liefhebbers onder ons :-*



ik vond de 3 j’s goed!!! :clap:

Ik vond België niet onaardig eigenlijk, niet mijn soort muziek maar wel muzikaal.

Slowakije, saai, zero points :mrgreen:

de meningen over België zijn inderdaad heel erg verdeeld, ook in de internationale middens.

ik vind het muzikaal ok, maar ik denk niet dat ze doorgaan.



Oostenrijk was mooi en Slovakije nu ook !



heb van Nederland niets gehoord ! ik had een dochter aan de foon. maar ik duim voor mijn noorderburen hoor.



ben benieuwd !



liefs

Gerda

ja dat wel, denk dat ik het verkeerd neerschreef, maar ik vond hun liedje gewoon niet veel…

ze deden het goed en het klonk goed, maar ik vond het liedje gewoon niet mooi…

En ik kan me zo ergeren aan de engelse uitspraak afentoe :angel:

@Marieke_5000 wrote:

En ik kan me zo ergeren aan de engelse uitspraak afentoe :angel:




hoe kan je je daar nu aan ergeren :think: :mrgreen:

Kabouters op tv :mrgreen:



Nee echt, daar irriteer ik me aan, ga dan eerst op engelse les als je in het engels wilt zingen.

vind ik ook hoor!

en die kabouters mogen erg snel naar huis van mij

zweden :lol: :inlove: daar wordt ik nou echt blij van.

lekker ding, lekker melodietje

gos, als je die act allemaal ziet dan zouden ‘we’ toch op onze sloffen naar de finale moeten :mrgreen:



maar ja, het is het songfestival…dus het zal wel niet 8)



Songfestival is echt mijn ding hoor, ik kijk eigenlijk altijd…maar vraag me niet waarom :angel:



wow, Dana International…travestieten takelen ook af :wink:

wat ziet ze er onverzorgd uit zeg!



Belgie vond ik ook niks…manlief werd er agressief van hahaha

mayo: heb ik ook hoor. elk jaar kijk ik het, en elk jaar denk ik: volgend jaar kijk ik echt niet meer… :? maar om een of andere reden moet ik het toch elk jaar weer zien…



en was dat dana international??? :shock: :shock: dat had ik niet meegekregen, maar die ziet er idd uit dan!

Ik zag meteen dat het dana international weer was.

Heeft blijkbaar veel indruk op me gemaakt toen, haha.



Maar ik vind het eerlijk gezegd meteen kansloos om haar weer te sturen. Zo bijzonder is dat nu niet meer.

Ik denk niet dat dat wat wordt. Een tegenstander minder :wink: