Hoi,
Ik ben net nieuw hier, en ben nu morgen 5 week zwanger… Maar ben soms zo bang dat het mis gaat. Ik ben er sinds het weekend achter dat ik zwanger ben. En heb sinds die tijd wat last van me buik en net boven me lies rechts.Af en toe wat last van me rug, erg moe, wat pijnlijke borsten… Ben echt de dagen aan het aftellen…
Het was niet de planning dat ik zwanger zou worden maar meer als gewenst.
Nou ben ik vanmorgen na de huisarts geweest en heb gelukkig een doorverwijzing gekregen na het ziekenhuis, omdat ik vorig jaar daar veel heb gelopen, en niet gelijk met de foliumzuur was gestart… Ben blij als het 6 april is en we een hartje zien kloppen, als dat al kan met 6 week en 2 a 3 dagen…
:hug: hopelijk is alles in orde en zijn al je zorgen voor niks!
heel begrijpelijk dat je nu in spanning zit, hopelijk is die spanning na 6 april minder, al kan het zo zijn dat je dan nog geen kloppend hartje ziet volgens mij :think:
de eerste maanden zijn zo ie zo spannend, succes! en niet te veel piekeren das slecht voor beebje he?!
Ja dat kan zeker wel hoor :mrgreen: Bij ons was het hartje zeer goed en duidelijk kloppend te zien met net aan 6 wkn.
(tijdens de 12 wkn echo ben ik een week terug gezet en zou het dus al zijn geweest met 5 wkn)
Hoi Debz,
Ik herken je gevoel!! Ik heb vorig jaar twee miskramen gehad en ben nu zo onzeker!!! Ik heb afgelopen dinsdag met 6 weken en 3 dagen een echo gehad. Ik had er niet teveel van verwacht omdat ik wist dat ik nog heel pril zwanger was en dat het hartje pas in week 6 zou gaan kloppen. Toch hadden we een hele mooie echo met kloppend hartje!!!
(neemt niet weg dat ik me nu weer zorgen maak of de volgende echo wel goed zal zijn :? )
Succes!!
Hoi,
ten eerste allemaal bedankt voor de reactie Mag ik vragen met hoeveel week je je miskraam had?Als ik heen ga ben ik 6 week en 2 a 3 dagen heen:D.
Ik heb ook bv dat ik alleen maar gezond wil eten dus geen vette hap enz:P
He meiden,
veel sterkte met al die onzekerheid :hug: . Overigens heel herkenbaar want ook ik heb een mk verleden (5x waaronder een tweeling met 3 maanden). Zoals je ziet mag ik af gaan tellen voor onze tweede telg op komst maar geloof me, die onzekerheid is altijd gebleven. De eerste 3 maanden zijn/waren een hel, daarna leefde ik van controle naar controle. Toch iedere keer weer bang het volgende stapje te nemen.
Er is weinig dat je er tegen kan doen. Ik hoop dat de tijd snel gaat voor jullie en dat jullie snel over die 3 maanden heen zijn. Dan is het meeste gevaar toch wel geweken. :hug:
Hoi Debz,
De eerste miskraam was heel vroeg, al rond de vijf weken. Ik had net een paar dagen daarvoor getest. De tweede miskraam was met elf weken. Ik had toen op de eerste echo rond de negen weken een leeg vruchtzakje. De eerste echo was daarom voor ons extra spannend.
Ik denk dat wat Nannietje schrijft klopt! Dinsdag was ik heel blij met die goede echo, maar woensdag was ik alweer bang en bezorgd voor de tweede echo (9 april met 8w5). Als die achter de rug is en goed is zal ik toch wel weer bezorgd zijn tot de twaalf weken voorbij zijn en daarna weer als… en zo blijft het doorgaan!
Nannietje, 5 miskramen :shock: Ongelooflijk dat je dan nog de moed hebt om door te gaan! Ik ben er na de tweede echt heel slecht aan geweest. Wat een impact…
Wat fijn dat het nu goed gaat!! Succes met de laatste loodjes!
Jeetje lijkt me heftig die miskramen… Ik voel me vanaf vandaag echt misselijk en draaierig. Vooral na me werk toen ik eenmaal thuis was.
Ik laat zowiezo even weten hoe de echo was 6 april
@Sjaantje wrote:
Nannietje, 5 miskramen :shock: Ongelooflijk dat je dan nog de moed hebt om door te gaan! Ik ben er na de tweede echt heel slecht aan geweest. Wat een impact…
Wat fijn dat het nu goed gaat!! Succes met de laatste loodjes!
Sjaantje, als je eenmaal graag een kindje wil, ga je ver . Super om te lezen dat jij nu ook zwanger bent!
Thx, de laatste loodjes worden wat zwaar maargoed, het is nu aftellen!
Debz, veel succes 6 april!
Hoi,
NOu ik ben weer een week verder :dance:
Alleen begin ik nu de kwaaltjes tekrijgen. Gister de hele dag misselijk geweest en alleen maar op de bank gelegen en vandaag voel ik me weer helemaal fit :D. maandag voor een echo na het ziekenhuis spannend allemaal.
Opzich heel raar maar nu ik een week verder ben heb ik het idee dat alles wel goed is Hoe is het met de rest?
Hey Debz,
Met mij héél goed. Vanmorgen een echo gehad en het hartje gehoord. Kindje is goed gegroeid, ben helemaal happy!
Hopenlijk bij jou ook nog alles ok?
Over kwaaltjes gesproken, ik heb pas sinds deze week last van mijn borsten. Daarvoor had ik helemaal niks, niet misselijk, niet moe, etc. etc. En alles is goed. Kwaaltjes hoeven dus helemaal niet!