soms zit het niet mee

hoi hoi

Sorry dit moest ik dus even kwijt.

Ik ben nu inmiddels al zes jaar van de pil af en we zijn nu al drie jaar bezig om zwanger te worden en dat is niet gelukt.

Na zoveel praten met men partner leek het ons het beste om naar de dokter te gaan, en het hele verhaal te vertellen, zij heeft ons door verwezen naar het ziekenhuis, 1 maal een afspraak gemaakt bij de gyno natuurlijk ontzettend zenuwachtig bleek het net dat ik men eisprong heb gehad, ze gaf me een brief voor bloedprikken en voor mijn vriend zijn sperma.

deze maand de 12de dag moesten we terug komen naar de gyno, en die had erg slecht nieuws, we hadden verwacht dat het aan mij zou liggen, nou ligt het dus een grote gedeelte aan men partner hij heeft maar 10 procent zaad en dat is dus heel weinig , en moet over twee maand weer terug komen om opnieuw het proces door te staan,

Gisteren moest ik terug komen voor een zuurgraad, en die lag dus ook veelste hoog pffff dus het ligt ook aan mij,

Als over twee maand de test nog negatief is bij mijn partner gaan we verder praten over ivf, het zal een lange weg moeten gaan maar onze kinderwens blijft gewoon bestaan en we blijven gewoon proberen, totdat we allebei niet meer kunnen

zo ik ben het kwijt want we zijn behoorlijk geschrokken door dit.

liefs lisa

Jeetje meid, dat is even schrikken.

Ze kunnen in het ziekenhuis vast wat voor jullie betekenen en hopelijk gaan jullie dan snel een goede zwangerschap tegemoet.

Op het forum kan je ook met “lotgenoten” in contact komen.

Succes en ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: voor een spoedige zwangerschap.

hoi lisa,

we hebben een topic weinig zwemmers…daar kan je met ons meekletsen als je wilt!!!

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=66064

helaas weet ik hoe jij je voelt!!!

hopelijk is de test over 2 maanden beter…

sterkte met deze tegenslag…hij komt best hard aan :hug:

wat een klap is dat dan dat nieuws

wij dachten dat het aan mij lag en het bleek bij manlief te liggen

net als sophie weet ik wat je doormaakt

als je steun nodig hebt of gewoon lekker wilt kletsen kom gezellig in ons topic

meiske toch :hug: het valt zeker niet mee om dit een plekje te kunnen geven de wens blijft succes met het maken van de juiste beslissingen en met j ebehandelingen :hug:

Ja, das even slikken als je dit niet verwacht. Hoop op een spoedige zwangerschap en hoop dat je hier wat (h)erkenning en steun vind.

Jeetje meid wat een grote tegenslag.

Hoop dat jullie een wat positievere uitslag hebben over 2 maanden.

Dikke :hug: en heel veel succes

Wat een tegenslag zeg… veel sterkte met het een plekje te geven en hier vind je idd vast lotgenoten om van alles mee te delen.

natas