Soms, soms ben je een poos helemaal in je element

En dat ben ik nu al een week of 2…



Heerlijk.



Geen medicatie meer voor depressieve gevoelens, helemaal op mijn plekje in ons nieuwe huis, dat nieuwe huis is ook zo goed als af en gezien de nesteldrang nu zelfs spik/span (manlief verzuchtte al hoe heerlijk en of het ook zo bleef, wat denkt ie zelf??? :lol: ) Peter verzucht sinds deze week dat hij school LEUK vind… que?? :shock: Aniek moet naar een andere locatie na de zomervakantie, maar ze kan niet wachten en vind het uberstoer.



Mies is meesterlijk grappig en lief en hij en ik hebben dagelijks veel lol.

Erwtje groeit goed en beweegt lekker en voor t eerst in maanden heb ik er vertrouwen in dat alles wel zijn gang zal gaan en we straks ook heus wel zullen genieten van haar.



Ik krijg zonder enige strubbels een nieuw aanrechtblad omdat de eerste is gebarsten na 4 maanden gebruik. Ging veel makkelijker dan wij dachten.

Ik voel me gewoon goed, oke bukken wil niet meer zo, maar verder zie ik er blozend en gezellig uit en heb ik de hele dag een lach op mijn smoeltje.



Dus soms… soms ben je gewoon helemaal in je element en gelukkig… heerlijk hoor :dance:

wat een heerlijk positief berichtje Cell!

Dat dit nog maar even door mag duren :thumbup:

Cell wat heerlijk om te lezen!!! :inlove: :inlove:



Geniet van dit geluk :smiley:

Fijn voor jullie! :-*

Heerlijk dat gevoel! Wentel je zelf er maar in en geniet ervan! :thumbup:

Heerlijk dit en lekker van gaan genieten!



En ik vind het fijn voor Peter dat hij school leuk begint te vinden. Voor jou ook een hele geruststelling! :thumbup:

Peter kleed zich al de hele week zelf aan en staat om 7.15 aangekleed en wel te wachten om aan tafel te gaan en zegt elke keer…" mama, school is leuk!"



maandag viel mijn mond open, dinsdag nog maar een keertje en vanmorgen moest ik gewoon dik grijnzen.

Heerlijk om te horen en een heeel verschil met dat krijsende jongetje dat zich op zijn knieeen liet vallen zodat ik hem geen broek aan kon doen en alleen maar liep te jemmeren dat school stom was en dat hij moe was enz…



Ik geniet er van hoor, hopelijk houdt hij het vol tot de zomervakantie.



Hij zei gisteren ook nog… mama, wanneer komt de baby? Dus ik zei dat dit nog een weekje of 7 kan duren en toen stond hij te swingen en riep " yeahhh en dan vieren we een feestje he, dan vertel je ons de naam en dan heb ik een lief babyzusje"

Ik was echt flabbergasted… dat hij zo blij was… maar oh wat kan je dan glunderen zeg…

poeh, een overdosis geluk is ook wel eens lekker :inlove:

ha, wat een blij berichtje, daar wordt een mens vrolijk van :smiley:



Hoe oud is Peter? Fijn dat het nu zoveel makkelijker gaat :smiley:

Heerlijk joh! Geniet maar lekker verder!



:-*

En nou deze positiviteit zou houden he! :dance:

meis,

je tovert zowaar een glimlach op mijn gezicht bij het lezen van zo’n heerlijk pos berichtje !



liefs

Gerda

Super Cell dat je je zo goed voelt geniet er maar lekker van, maar dat komt wel goed zo te lezen :thumbup:

Peter word in oktober 5, al vanaf dag 1 op school heeft hij er een probleem mee. Hele gevechten hebben we gevoerd met hem en niet zelden moest ik hem zo ongeveer naar school sleuren :?

En nu ineens… vind hij school leuk! Nou dat is toch super.



Hij heeft met zijn eigen juf echt een klik, maar die is een poos afwezig geweest vanwege ziekte. Nu ze weer permanent les geeft en steeds grapjes met hem maakt, vind hij het super op school.

Hij zei vanmorgen ook " hallo juf" tegen haar, zijn handje zo ongeveer midden in haar gezicht zwaaiend, maar niet kijkend. Koppie hing benee. Maar ik vond het zo een overwinning voor hem. Werd er echt vrolijk van.



Ik geniet gewoon lekker door hoor.

T zijn ook stomme dingen eigelijk want onze slaapkamer is eigelijk niet " af" Veel meer dan een beetje opkalevateren voor de bevalling hebben we niet gedaan. Letterlijk 6 restjes muurverf bij 1 gegooid en maar zien wat er van komt. Dat bleek een soort van zachtgroen te zijn en dat hebben we op onze behangklare maar niet supergladde muren gesmeerd. Leuke muurstickers erop, mooie lamp opgehangen, matras bekleed en achter het bed gezet voor een hoofdeind en meer niet. Toch word ik helemaal vrolijk elke keer als ik op onze slaapkamer kom. Het is knus en gezellig en super netjes gewoon en dan denk ik… wat nou tot in de puntjes afwerken, zo is het ook al erg leuk.

En zo gaat dat met meer.



Ben nu met de garage bezig, er moest nog een klein stukje gesausd, sta ik dat op mijn dooie akkertje te doen en Mies is druk met de was, erin en eruit en ondertussen hele brabbelverhalen. T zonnetje schijnt… en ach…

Zo houd ik het nog wel een weekje of wat vol :lol: :inlove:

Cell wat heerlijk om te lezen dat je zo geniet :thumbup: . Echt super dat je zo goed in je vel zit en helemaal klaar bent voor wat komen gaat.

Ben echt blij voor je :-* !!!

:-*