soms pijn

hoi,



Ik weet nog maar drie dagen dat ik zwanger ben en dit is mijn eerste kindje. Ik ben zeven weken ver.Nu ben ik heel nerveus want soms heb ik wat buikpijn. Dit heb ik altijd wel al gehad, zelfs voor ik het wist ma ik maak mij toch een beetje zorgen. Nu is het wel zo, mijn regels waren altijd heel onregelmatig, kan het misschien daarmee te maken hebben?

En ook is mijn hormonen een beetje hoog voor zo een vroeg stadium.

In ieder geval, als jullie mij kunnen geruststellen aarzel niet want ik ben enorm zenuwachtig. Dank je. :o :shifty:

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!



Je bedoeld dat je hcg hoog was? hoe weet je dat?..zou het misschien zo kunnen zijn dan dat je verder bent dan je denkt? was je vorrige menstrustie gewoon normaal of zou het ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? Als je twijfeld aan het termijn zou ik een termijnbepalingsecho aanvragen dan heb je gelijk wat meer duidelijk heid.



Wat betreft de buikpijn zou ik meniet gelijk al te veel zorgen maken, in de bewegin periode kun je daar best wel wat last van hebben ook van krampen…zelfs later in de zwangerschap kun je daar last van hebben…zolang het niet al te pijnlijk is en niet gepaard gaat met bloedverlies is er niks aan de hand zeggen ze. Heb je al een afspraak gemaakt met de verloskundige? ik zou het anders gewoon even daar navragen die kan je waarschijnlijk wel geruststellen…



probeer je niet te veel zorgen te maken om elk pijntje en geniet gewoon lekker van deze heerlijke periode…hopelijk heb je niet teveel last van misselijkheid!



:-* inge

dank u. ik moet woensdag naar de gaenycoloog dus ik zit met een ei in mijn broek… Das allemaaal onbekend terrein he. En dat van die hcg weet ik van de papieren die ik gekregen heb van de dokter. Maar hij zei dat ik goe en duidelijk zwanger was :lol: en de misselijkheid is al wa minder godzijdank… bedankt voor je reactie :hug:

Hallo,



Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik had ook buikpijn en was daar ook zenuwachtig om, maar ik hoor echt van iedereen om me heen (incl. huisarts) dat dat echt doodnormaal is. Dus idd, zolang je niet (heftig) bloedt of zolang de buikpijn niet heel erg is zou ik me geen zorgen maken. Ik heb in elk geval met mezelf afgesproken dat ik me pas zorgen maak als ik en bloedt en pijn heb (niet dat dat altijd werkt…).

Ik zou zeggen, geniet er maar lekker van!



Groetjes,

Femke