Soms is het gewoon moeilijk

en Ziet?? je wacht zeker nog even met testen??

ja ik wacht nog even

had vandaag voor de zekerheid maar ff een tampon gedaan, maar niks nog :think:

nog steeds niks te bekennen

maar ik durf dus niet te testen,

stom he :wall:

Ziet??? En???

@Ziet wrote:

nog steeds niks te bekennen

maar ik durf dus niet te testen,

stom he :wall:
Hoe voel je je?? Dat wil nog ook wel iets zeggen toch??

Voel je een aankomende ongesteldheid of ook niet??

nee ik voel me zwanger

en dan weer niet

en dan weer wel

dus ik moet gewoon testen

dan ben ik ervanaf

maar weer die teleurstelling… dan heeft mijn lijf me wel heel erg voor de gek gehouden

ik durf nog niet

ga van het weekend testen als ik dan nog niet ongi ben

:frowning: heb getest, niet zwanger

ik snap het niet meer en ik vind het ook niet meer leuk :frowning: :cry:

Oh Ziet, balen meid :hug:

Ziet balen meis :hug: :hug: :hug:

Ziet, wat balen zeg :cry: :cry: :hug:

ik vind het gewoon zo irritant dat ik nu voor het eerst niet weet waar ik aan toe ben,…

kan altijd de klok gelijk zetten op mijn ongi…

en nu niks

meis…misschien test je wel gewoon wat later positief?? :think: (dat hoop ik voor je)

Maar ik werd eerst ook op de klok ongesteld. Toen heb ik een paar maanden gerommeld en nu weer op de klok ongesteld

ik heb 1x eerder gerommeld,

toen teste ik met een dag overtijd

en werd later die dag ongi

gister dus getest en ik dacht weer meteen ongi te worden, maar niks nog

:wall:

ziet :hug: :-*

De uitslag van het zaadonderzoek was binnen en alles is in orde.

Dinsdag kan ik mijn brief voor de gyn ophalen en daar staat een nummer op en dan kan ik een afspraak gaan maken.

[/spoiler]

hm okee jannigje,

wat spannend allemaal

het kan ook alsnog aan mijn vriend liggen zei de arts…aangezien zijn voorhuid niet naar achter gaat. Dus wie weet komt het zaad gewoon niet met genoeg kracht naar binnen :oops: :oops: :oops:

(redelijk gevoelig onderwerp…hihihi onder spoiler graag :mrgreen: )

oe lastig…

ergens hoop ik wel dat dat het is voor jullie, want daar zou je volgens mij makkelijk iets aan moeten kunnen laten doen (voor hem iets minder prettig misschien :mrgreen: :silenced: , maarja)

Jannigje, super dat alles goed was, ben benieuwd wat ze verder gaan doen :think:

@bigsby wrote:

Jannigje, super dat alles goed was, ben benieuwd wat ze verder gaan doen :think:
ik ook :shifty:

Omdat ik mijn eisprong niet heb gevoeld dit keer…maar wel in de juiste week(als het goed is, heb geklust) ga ik ervanuit dat ik woensdag/donderdag ongi wordt. Vrijdag ga ik dan bellen naar de poli.

Ben er wel een beetje zenuwachtig voor, maar moet gewoon de stap zetten voor de zekerheid die ik wil hebben.

Helpen jullie mee hopen dat ik niet hoef te bellen :pray: omdat ik dan dus zwanger ben :lol: :pray: