even een beetje zaad inleveren zou ik geen “medisch experiment” noemen hoor.
dat is iets tussen jou en hem , het lab en de dok, verder niemand…
en wat roosje al zegt, ze hebben daar medische geheimhoudingsplicht, en niemand in een ziekenhuis vindt zoiets raar.
Het gaat hem er ook niet zozeer om dat ze het eventueel “zouden vertellen”…Volgens mij :think: Volgens mij heeft het er meer mee te maken dat hij zich een beetje schaamt :shifty:
Maar hij zou er nogmaals over nadenken en we gaan kijken of we dan in een ander ziekenhuis terecht kunnen…Dat is net een iets minder grote drempel
mannuh haha…wat moeten wij dan …iedere keer met de beentjes wijd voor zo n witjurk en de eendebek erbij…pfffff
t zijn zulke mietjes he hihi
maarre hij hoeft zich echt niet te schamen dat is in t ziekenhuis toch echt de normaalste zaak van de wereld, enne…als hij zo n kamertje HEEL vervelend vind, je weet wel zo n kamertje met video s en boekjes …
als je niet zo ver van t ziekenhuis bent kan t ook thuis hoor,…enne
ik heb hub daar bij “geholpen” heeeeel subtiel dat potje niet eens laten zien ofzo…gewoon even lol gehad samen enne…toen zonder dat t voor hem belastend was even dat potje erbij
als je t maar snel genoeg langs brengt daar…is t geen probleem
Ja we wonen dicht bij het ziekenhuis dus dat zou te doen zijn :mrgreen: Ik wacht het nog even af…Laat hem even aan het idee wennen dat we doorgestuurd zijn(tenminste ik) en dan ga ik volgende week bellen voor een afspraak. Ik wil deze ronde nog eenmaal proberen om op de juiste tijd te klussen :shifty:
Hub heeft aangegeven er in ieder geval nu over na te gaan denken en dat is al heel wat en daar ben ik al blij mee…We moeten het nu maar over ons heen laten komen denk ik…want ik zou niet weten wat ik nu kan verwachten allemaal :lol:
Lieverd… Wat ontzettend moeilijk allemaal zeg!! Ik kan je helaas niets over vertellen… maar wou je even een ontzettende dikke knuffel geven :hug:
Dank je wel lieverd :-*
Belly: Ik denk dat je hub gewoon ff wat tijd nodig heeft om aan het idee te wennen, op het begin toen jullie begonnen wilde hij helemaal niet mee werken. Nu heb je hem betreft een aantal punten al zover gekregen dat hij toch mee werkte. Misschien kan de dokter hem overtuigen dat het makkelijker is om zijn zaadjes te laten testen dan al die onderzoeken die jij moet ondergaan.
Ik kan me voorstellen dat het niet altijd makkelijk is, en je weet dat je er met mij altijd over kan praten h’e :hug: :hug:
Dat vindt ik lief Bigsby! Dank je wel! :-*
@Belly wrote:
Dat vindt ik lief Bigsby! Dank je wel! :-
Graag gedaan! we doen het gewoon samen :- :mrgreen:
@bigsby wrote:
@Belly wrote:en ik ben er ook nog om mee te praten :-* :-* :-*Dat vindt ik lief Bigsby! Dank je wel! :-
zie alleen nu pas dit topic…ik was nog niet toe aan dit hoekje van het forum maar zal er helaas ook aan moeten geloven
@Jannigje wrote:
@bigsby wrote:@Belly wrote:en ik ben er ook nog om mee te praten :-* :-* :-Dat vindt ik lief Bigsby! Dank je wel! :-
zie alleen nu pas dit topic…ik was nog niet toe aan dit hoekje van het forum maar zal er helaas ook aan moeten geloven
:- Lief, dank je wel :-*
Samen slepen we elkaar er doorheen meid! Ook jij mag altijd pb-en als je wilt praten hoor! Even een :hug: voor jou!!!
kijk es,…steunvlak genoeg hier he…en fijn dat je hub er toch over wil nadenken…ik snap best dat hij er tegenop ziet hoor…maar dat geld voor jou ook best denk ik…
voor je zo n traject ingaat …dan heb je al heel wat nagedacht, getwijfeld, en je wanhopig gevoeld
maar blijf er wel in geloven hoor…ik heb je mn verhaal verteld he…en ik zeg het nog een keer…de wonderen zijn echt de wereld niet uit…en wie weet heb jij over een poosje een prachtig kindje in je armen
ha Belly,
heel herkenbaar allemaal
ik vind het na anderhalf jaar ook steeds moeilijker worden om hier op kok te komen merk ik
maar aangezien het toch elke maand weer spannend is, ga ik toch maar weer gluren
ik heb zelf niet zoveel zin om de mmm in te gaan,
en mijn vriend ook niet,
maar de wens naar een 2e kindje wordt nu zo groot…
gewoon niet leuk, af en toe
Kristalkindje, jouw verhaal zal ik zeker niet vergeten. Daarmee heb je mij weer een beetje hoop gegeven :-*
Ziet! Jou heb ik lang niet gezien/gesproken Hoe is het verder met je meid? Ik begrijp je volkomen! Zelf heb ik ook een tijdje rust genomen hiervan…Maar de drang om er met mensen over te praten buiten mijn vriendenkring irl was te groot :mrgreen:
yep hier net zo
ik merk ook dat het steeds frustrerender wordt om er niet aan te denken
ik wil gewoon een tweede kindje, en er niet mee bezig zijn, dat is ook kolder, wat ze weleens zeggen… je bent er toch mee bezig, hoe je het ook wendt of keert.
Vaak werkt dat ook niet hoor gedwongen er niet aan denken. Je hoeft maar over straat te lopen en voila zwangere dames of geboren kindjes. Je kunt toch ook niet met een knopje je hoofd ‘stilzetten’?
Mij is het in al die jaren nog nooit gelukt. Het enige wat me 1 x heeft geholpen is samen met manlief een weekend weg en zolang we samen opgesloten zaten in ons gehuurde huisje zagen we ook geen kinderen of zwangeren. Dit was vooraf ook (deels) het plan superdeluxe huisje (iets wat je anders incl kids ook niet doet) met zonnehemel, sauna etc. En veeeeel praten en wandelen. Heb dat wel als geestelijk gezond en prettig ervaren hoewel het als je daar verder over nadenkt eigenlijk een soort negeren is. Maar soms heb je dat even nodig.
En het forum is heeeel fijn als uitlaatklep. Teveel dames die een vergelijkbare ervaring hebben of in dezelfde situatie zitten. En echt gedeelde smart lijkt wel minder smart. :thumbup:
Ja inderdaad!
Wij mogen woensdag naar het lab om een potje zaad in te leveren.
Wilde een verwijzing ook voor mij maar eerst moet mijn vriend zijn zaad inleveren.
Wij hebben de stap nu gezet en eigenlijk word ik nu wel een beetje ban :oops: :?
Jannigje, dat heb ik nu dus ook precies! Ik ben ook een beetje bang geworden :oops: Waarschijnlijk moet jouw hub eerst omdat jij al een mooi wonder heb?
@Belly wrote:
Jannigje, dat heb ik nu dus ook precies! Ik ben ook een beetje bang geworden :oops: Waarschijnlijk moet jouw hub eerst omdat jij al een mooi wonder heb?Mijn vriend moet eerst omdat ik verleden keer binnen de 3 maanden zwanger was en ik elke maand mijn eisprong voel.
Dus eerst M en dan ik (ook omdat M met zijn ex al een jaar pilloos is geweest maar dat heeft ook niet tot zwangerschap geleidt).
Ik begin ook bangig te worden merk ik. Nu komt de MMM wel erg dichtbij :shifty: