Na alle pech de afgelopen weken: ook weer heel erg leuke dingen vandaag meegemaakt: De poezenknuffel van Kimberly die we in oktober bij de dierenarts voor de deur verloren zijn, is vandaag weer terug! Iemand heeft m schijnbaar meegenomen en uiteindelijk toch maar besloten om m af te geven bij de apotheek ( een heel stuk verderop). Ik kreeg ineens het “gevoel” dat ik het toch nog es moest proberen daar, dus stapte voor de derde keer binnen. En daar zattie!
Dat snoetje van Kimberly, ze riep meteen:“MAUW MAUW!” Zo had ze hem toen al gedoopt.
Tja en ze wilde nieteens meer eten en bleef maar met “Mauw Mauw” in dr armpjes zitten, en neusje neusje doen. :inlove: :inlove:
En mijn laarzen die ik een maand geleden gekocht had, die waren vorige week al kapot. Ben terug gegaan naar de winkel en ze zouden proberen nieuwe te bestellen. Vanmorgen had ik de hoop opgegeven dat ik ze voor kerst terug zou hebben en terwijl ik in het winkelcentrum ben, gaat de telefoon dat de laarzen binnen zijn! Dus meteen opgehaald.
Mijn Gordonkapsel is gelukkig ook een eind uitgezakt, dus nu ben ik eindelijk tevreden over de “groffe golf” die ik eigenlijk wilde.
En op dit moment schijnt ook nog es de zon heerlijk binnen, ik ben helemaal happy nu! :dance: :dance:
he! heerlijk!! ben blij voor je dat je nu weer kan genieten. :-*
GENIETSE :mrgreen:
groetjes Jiska
Ja dank je. Het allerblijste ( is dat een goed Nederlands woord?) was ik toch wel met die knuffelpoes, die lag bij mn meissie van baby af aan al in dr bedje, als ze haar speentje niet kon vinden dan vond ze het staartje van die poes een prima alternatief :inlove: , dus die terugvondst van die poes is gewoon geweldig!
Fijn zeg, dat MAUW MAUW er weer is!
Krijgen we dan nu eenfoto van je coole kapsel? :mrgreen:
Gewelidg zeg…
Echt een superverhaal…
Is er geen reserve exemplaar van die knuffel? Zou ik proberen te scoren… en anders… nooit meer buiten het huis meenemen die knuffel maar klinkt als een superdag!
@Bagheera wrote:
Ja dank je. Het allerblijste ( is dat een goed Nederlands woord?) was ik toch wel met die knuffelpoes, die lag bij mn meissie van baby af aan al in dr bedje, als ze haar speentje niet kon vinden dan vond ze het staartje van die poes een prima alternatief :inlove: , dus die terugvondst van die poes is gewoon geweldig!
wat heerlijk he. als wij weggaan, dan plak ik er een pleister op met naam en ons telefoonnummer. heb nog steeds de planning om een label eraan te naaien met het telefoonnummer.
hier ook een reserve exemplaar, maar die valt in het niet bij de echte beer…
@Bagheera wrote:
Ja dank je. Het allerblijste ( is dat een goed Nederlands woord?) !
als dat een ned woord is dan ben jij de aller aller goeiste :mrgreen:
maare fijn voor je meid en voor je meisje dat ze haar knuffel weer terug heeft :thumbup:
@merel33 wrote:
@Bagheera wrote:Ja dank je. Het allerblijste ( is dat een goed Nederlands woord?) !
als dat een ned woord is dan ben jij de aller aller goeiste :mrgreen:
maare fijn voor je meid en voor je meisje dat ze haar knuffel weer terug heeft :thumbup:
Nou dan moet het wel kloppen toch?

Fijn! :thumbup:
Ik heb 3 reservepoppen. En als ik het bed verschoon, dan ook de pop. Zo zijn ze allemaal hetzelfde. En ze trapt er nog steeds in. :silenced: :mrgreen:
En nu niet meer mee naar buiten nemen he :naughty:
Voor Mat.eo heb ik 7 reserves, voor M.icah helaas geen een. Kan het nergens vinden. Dus dat beest blijft in huis…
Nee, de favo knuffies blijven vanaf nu lekker thuis, ze heeft zat andere knuffels, dan neemt ze er daar maar 1 van mee als ze zonodig moet knuffelen!
@Suuzeke wrote:
Is er geen reserve exemplaar van die knuffel? Zou ik proberen te scoren… en anders… nooit meer buiten het huis meenemen die knuffelmaar klinkt als een superdag!
Ik heb stad, land en internet afgezocht voor een reserve knuffel van mijn dochter. Ik heb die ooit eens toen ze een paar maanden oud was in een klein win keltje ergens in Frankrijk gekocht.
Wonder boven wonder heb ik een reserve kunnen vinden. Emma’s knuffel was inmiddels aangevreten en gesabbeld door Emma. Na een aanval van een wolf ( de hond) heeft het arme dier een hand en staartamputatie moeten ondergaan en een snuittransplantatie gehad ( met bruine ipv grijze stof) Kortom het beest zag er niet meer uit.
De nieuwe muis verdween al snel in een hoek, want dat was toch anders dan muissie.
Na een weekend in duitsland is onze nachtmerrie waargeworden. Muissie is verdwenen. Vermoedelijk door de schoonmaakster van het hotel weggekiept ( kan me voorstellen, want het zag er echt niet meer uit). Ik heb nog rondgebeld, maar helaas.
Nog steeds zeurt Emma soms om muissie en de andere muis is nog steeds niet helemaal de vervanging.
Stan heeft gelukkig een simpele knuffel van de prenatal. Inmiddels liggen alle kleuren in zijn bed, zodat hij met alle “eigen” is.
Lang verhaal, maar om dat laatste stukje gaat het me eigenlijk. Zorg dat de knuffel uitwisselbaar is.
groetjes
ohwww , ikzie nu dit topicje, Wat ontzéttens goed, moederlijke intuitie die je naar de apotheek stuurt :mrgreen: :mrgreen: !1
wat een heerlijk weerzien met mauwmauw :inlove:
Ik heb ook van begin af aan 3 knuffies laten rouleren in bed, dus ze had die andere 2 ook nog. Maar toen ze Mauww mauw zag, herkende ze hem meteen en wist weer precies dat hij ja en nee kon knikken enzo ( met hulp van haar handjes uiteraard ). Ook het neusje neusje en het springen moestie weer doen. :inlove:
Ik zal er 1 dezer dagen wel een foto van maken, maar ik heb die knuf bijna 3 jaar geleden bij de Shell gekocht, dus die hebben ze niet meer.