Soms erge pijn in mijn buik bij het wakker worden s`ochtends

Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik echt een hele pijnlijke buik had bij het opstaan, ik kan het niet goed omschrijven maar als ik dan even op en is het ook weer weg en de rest van de dag geen last meer.



Zijn er meer die dit herkennen en wat was daar de oorzaak van?

Ik dacht al misschien lig ik dan verkeerd maar ik slaap of op mijn linker of rechter zij, wel heb ik als ik op de rechterzij lig dat mijn been bij mijn heup links begint te tintelen.



heb ook opgezocht dat je beter op je linkerzij kunt liggen dus nu maar alleen op die kant liggen misschien dat dat het dan is.

Je mag gerust wisselen van zij in de nacht. Het kan zijn dat je banden protesteren omdat je zijkanten meer moeten ‘dragen’ bij het liggen. Zolang het geen gevoel is alsof er een riem wordt strakgetrokken rond je middenrif. Wat soms ook prettig kan zijn is slapen met een voedingskussen voor je buik langs en tussen je knieën.

Misschien is het je blaas?

Ik heb het ook elke ochtend maar het is weg als ik geplast heb. Maar dit ‘kwaaltje’ had ik als kind al dus niet iets typisch wat ik nu tijdens de zwangerschap heb.

bij mij zijn het mijn banden en mijn blaas!

ik had het met mn vorige zwangerschap ook

toen zei de dokter dat de baby waarschijnlijk op mn urine leider gedrukt heeft



maar nu met deze zwangerschap heb ik het ook, steeds in mn rechterzij

en ben pas 10 weken :think:

Nou het gaat hier alweer eventjes goed, is voor mij nog een raadsel waarom ik er zo`n last van had :think:



Wel veel meer last van onrustige benen deze zwangerschap word er kriegel van…

jeetje vervelend,

Maar ik heb precies hetzelfde,

En ik word er ook kriegel van!

Bij mij is het ook me heup en soms me blaas,

En dan kan ik snachts helemaal niet doorslapen!