Waar gisteren een goed voorbeeld van is. Manlief na herhaaldelijk aandringen eindelijk zo ver gekregen een collega in te laten vallen en eerder naar huis te laten komen.
Vervolgens op tijd gegeten, al het mannenspul onder de douche door geslingerd, geboend, gepoetst en geschrobt op tijd in de pyjama gehesen.
Toen mezelf wat gefatsoeneerd, op de fiets gestapt, door de ijzige kou, muts, sjaal, wanten, dikke sokken, het hele repertoir, nog even langs de winkels om melk te kopen.
Daarna door naar de school van de kinderen gefietst. Daar aangekomen vond ik het verdacht stil en donker. Kon ook niet naar binnen. Snapte er niets van.
Weer naar huis gefietst, glibberdeglibber, want weinig gestrooid op de zijwegen, fiets in de schuur, melk in de koelkas.
Toen toch maar de brieven gepakt van de ouderavond om tot de ontdekking te komen dat de ouderavond niet op 5 maar op 6 januari is. :oops:
En nu lukt het mijn man dus niet om vanavond eerder naar huis te komen, we hebben geen oppas (in negeneneenhalf jaar tijd nog nooit gehad, familie woont ruim 200 km hiervandaan) dus ik moet de jongens een brief mee naar school geven dat vanavond niet haalbaar is.
Mijn man heeft echt heel de avond schik gehad. Die lag dubbel om mijn actie. En ik, had al een dag waarop alles tegen leek te zitten en dan ook nog dit. Arme man, heeft het te verduren gehad.
groetjes van dit warhoofd.
ooooh… dat is echt wel een blunder! wel balen, maar de leerkrachten begrijpen dat vaak wel, teminste, ik wel!
ik vind het anders nog knap dat die melk gewoon in de koelkast is beland
@fiep klophout wrote:
ik vind het anders nog knap dat die melk gewoon in de koelkast is beland![]()
:lol: :lol: :lol: :lol:
wel een actie zeg… maar zou mij ook overkomen… :mrgreen:
en ach je hebt je man wel een goede avond bezorgt… :mrgreen:
Uhh dit had inderdaad een actie van mij kunnen zijn…
Gebeurt me ook met doktersafspraken en dat soort dingen meer.
Needless to say dat ik de agenda niet meer beheer :oops:
:mrgreen:
:mrgreen: Ik ook wel :lol:
Ik kan maandag na schooltijd op gesprek bij de juf van de middelste en sávonds kwart voor negen bij de oudste zijn juf. Dan is deel twee van de ouderavond en we zijn er achter geplakt. Heb eerlijk gezegd dat ik er een dag te vroeg was en juffen konden er de humor wel van in zien. :oops: