Sommige dingen kunnen niet in de wasmachine.

Zoals… lepels, of pannen… maar dat doe je dan ook niet.

Die was je met de vaatwasser of de hand…

Kleding kan wel in de wasmachine :roll: , maar kleding met inhoud… word wat moeilijker… :roll:

Na 2 maanden zonder machine te hebben gezeten, heb ik eindelijk een wasmachine GEHAD! nog geen jaar oud + garantie bewijzen.

In de tijd dat ik niets had deed ik het allemaal op de hand, truien, broeken , ondergoed handdoeken… thee doeken, alles wat je kan bedenken…

Het was zwaar, en heb respect voor het verleden dat ze het toen ook op de hand deden!

Gister avond 1ste wasje gedraaid, schone kleding… wat kan je daar van genieten. Want op de hand word het nooit zo schoon als de machine!

Vanmiddag nog een wasje, en vanavond … me broek die ik aan had!

Me zwangerschapsbroek wel te verstaan, ik ben er nu in bezit van 1, morgen komt de 2e… maar op de hand wassen was amper te doen dus heb ik hem net in de machine gegooid en aangezet, kort progammaatje, want heb geen droger maar moet morgen wel die broek aan.

Vest erbij… en nog wat dingen… maar vergeet me zakken na te kijken.

Normaal heb ik niks in mijn zakken zitten alles zit inmijn tas of jas… nu dus niet…

Mijn broek is met inhoud gewassen… de inhoud : mijn 6 maanden oude motorola. (mobiel) :wall: :wall:

Nu ligt ie boven de kachel op de vensterbank (durf hem niet op de kachel te leggen als die brand.) en hoop dat ie goed droogt dat ik hem over paar dagen weer gebruiken kan!

vrees het ergste voor je meid :hug:

mobiel van hubbie ook een keer in bad laten vallen :wall:

en hij ging spontaan af en geluidjes maken!!!

meestal overleeft een mobiel het niet :?

hopelijk jouw motorola wel :wink:

Hij was niet duur, maar financieel even niet breed dus… hoop dat ie het doet.

Ik heb de batterij er uit gehaald, frontjes + sim en geheugen kaart er uit gehaald die liggen ook te drogen. Beeldscherm is droog gebleven…

Wat enorm balen zeg!

De mobiel van de neef van m’n man is een keer in het water gevallen en nu doet ie het gewoon weer…ik hoop dat jij ook zoveel geluk hebt!

Hoop dat je hem nog aan de praat krijgt!!

ennug je niet schamen, ik heb laatst een pamper meegewassen :sick:

@jewel wrote:

Wat enorm balen zeg!

De mobiel van de neef van m’n man is een keer in het water gevallen en nu doet ie het gewoon weer…ik hoop dat jij ook zoveel geluk hebt!

Ik hoop het ook… ben nog wel in huis op zoek naar me oude nokia of Lg.

maar ja… goed opgeborgen schijnbaar.

@oessie wrote:

Hoop dat je hem nog aan de praat krijgt!!

ennug je niet schamen, ik heb laatst een pamper meegewassen :sick:

had ik gelezen ja! moet je nagaan wat allemaal wel niet over het hoofd zien!

Mijn Nokia is ook een keer meegewassen :oops:

Maar hij doet het wel weer :mrgreen:

Alleen de camera maakt alleen nog maar foto’s van mist: donkere mist als het donker is en lichtgrijze mist als het licht is :shifty:

Maar ik gebruikte die camera toch al nooit want resolutie is/was best pre-historisch :lol:

Ik hoop dat die van jou het net zo goed of nog beter overleeft dan die van mij :pray:

Droog fohnen helpt beter, zo kan je overal bij ( dan blaas je namelijk het water weg)…dan zou hij het weer moeten doen.

laat hem echt even heeel goed drogen. Als je hem aan zet en hij was toch nog een beetje nat… dan is ie zowiezo stuk.

Dus eigenlijk kan je hem beter een paar dagen uitelkaar weg leggen om goed te laten drogen.

Ik heb het nog niet geprobeerd of ie het doet, maar omdat hij aan heeft gestaan IN de machine, denk ik wel dat mijn mobieltje is overleden! :roll: :cry: Door kortsluiting… maar weet ik nog niet zeker heb hem nog niet geprobeerd.

Ik heb die van mijn vriend ook eens meegewassen, toen werd geadviseert om hem idd helemaal uit elkaar te halen en hem na minimaal 3 dagen pas weer in elkaar te zetten en aan te doen. Die telefoon doet het nog prima! :thumbup:

Mijn man heeft een uhmm… hoe noem je zo’n ding nou… een pager (ja ja in het engels) hoe heet zo’n ding in het nederlands :think:

Enniewee, had het ding in zijn broekzak laten zitten en jups in de wasmachine.

Dom natuurlijk, maar moest stiekem ook wel lachen. Dat ding gaat bij nacht en ontij af namelijk. Dus dat zou wel makkelijk zijn alsie kaduuk was. Even respijt tot ie vervangen was :mrgreen:

Ja ja, had ik even pech. Deed dat stomme ding het gewoon nog hè :roll:

Dus wellicht is er nog hoop voor je mobiel.

een pager (ja ja in het engels) hoe heet zo'n ding in het nederlands

Een pieper

@Sweet-Love wrote:

Zoals… lepels, of pannen… maar dat doe je dan ook niet.

Die was je met de vaatwasser of de hand…

Kleding kan wel in de wasmachine :roll: , maar kleding met inhoud… word wat moeilijker… :roll:

Na 2 maanden zonder machine te hebben gezeten, heb ik eindelijk een wasmachine GEHAD! nog geen jaar oud + garantie bewijzen.

In de tijd dat ik niets had deed ik het allemaal op de hand, truien, broeken , ondergoed handdoeken… thee doeken, alles wat je kan bedenken…

Het was zwaar, en heb respect voor het verleden dat ze het toen ook op de hand deden!

Gister avond 1ste wasje gedraaid, schone kleding… wat kan je daar van genieten. Want op de hand word het nooit zo schoon als de machine!

Vanmiddag nog een wasje, en vanavond … me broek die ik aan had!

Me zwangerschapsbroek wel te verstaan, ik ben er nu in bezit van 1, morgen komt de 2e… maar op de hand wassen was amper te doen dus heb ik hem net in de machine gegooid en aangezet, kort progammaatje, want heb geen droger maar moet morgen wel die broek aan.

Vest erbij… en nog wat dingen… maar vergeet me zakken na te kijken.

Normaal heb ik niks in mijn zakken zitten alles zit inmijn tas of jas… nu dus niet…

Mijn broek is met inhoud gewassen… de inhoud : mijn 6 maanden oude motorola. (mobiel) :wall: :wall:

Nu ligt ie boven de kachel op de vensterbank (durf hem niet op de kachel te leggen als die brand.) en hoop dat ie goed droogt dat ik hem over paar dagen weer gebruiken kan!

Als je snel ben kan je je mobiel redden!

Helemaal uit elkaar halen en alle onderdelen laten drogen lange tijd!!!

Dan kan helemaal okidoki komen!

Ik moest meteen denken aan het stukje van Hans Teeuwen toen ik jouw titel zag :lol:

Het is een langer filmpje, als je m niet leuk vindt even doorscrollen naar 4.30 min.

Watersnoodramp :wink: http://nl.youtube.com/watch?v=VqgoE4pdfhg