Ik heb voor Lucas meestal sokjes van de Hema.
Nu heeft hij de maat 12 tot 18 maanden in het mandje liggen maar die worden te klein. Hij is nu ook 18 maanden.
Lucas heeft schoenmaat 22, maar de kindersokken beginnen met maat 23/26 welke weer veel te groot zijn.
Heb ook al verder gekeken dan Hema, zelfde probleem.
Herkenbaar?
euhm nee…
Bij sengers hebben ze maat 21/22/23… Ik zit met hetzelfde probleem, maar ik heb ze daar gevonden :thumbup:
Zelfde probleem hier ja. Maar Jurian heeft maat 21 van schoenen, en de sokken van de Hema maat 6-12 maanden en 12-18 maanden passen hem nog wel. Met sloffen erover en buiten met schoenen aan gaat het nog wel, dan vallen ze niet steeds van zijn voeten af.
Want te grote sokken vindt hij vervelender, die zakken zo af. Maar ik heb ook al lopen zoeken naar sokken in maat 21 ja. Maar die vind ik nergens, en ik geef er sowieso absoluut erg weinig aan uit, omdat ze toch altijd kwijtraken overal en nergens.
er bestaan ook sokjes 18-24 maanden, maar waar ook alweer :think:
En H&M heeft volgens mij al sokken vanaf maat 18.
even op site prenatal gekeken en zij hebben sowieso als kleinste maat 20/21 :thumbup:
En op site van HM gekeken en die hebben al vanaf maatje 13/15 sokken! (en daarna 16/18, 19/21 etc)
Bij action de kleinste maat, 3 pack… passen hier erg goed!
Ja, dank, dank!
Ga even op de H&M site kijken. Action zit hier ook, 2 zelfs geloof ik, kom er alleen nooit.
Misschien toch eens gaan doen.
Vind het zo sneu als ik het idee heb dat dat sokje niet zo lekker zit.
Veel te strak dat de hak onder de voet zit, of zo los dat je een ‘prop’ in je schoen hebt.
Vind ikzelf ook niet fijn…
Mijn kinderen hebben op de een of andere manier voeten waar sokken lastig om blijven zitten. Wij hebben geen Action maar als ik er 1 tegenkom neem ik daar áltijd sokken voor de kinderen mee. Ik zweer bij Actionsokken :mrgreen: Kes had daar idd eerst het kleinste maatje van, een 3 pack voor 2,99 dacht ik en nu een of 2 maatjes groter. (Overigens koop ik sokken altijd net wat groter dan de maat die ze hebben, zo komen er geen gaten in de tenen en zitten ze niet te strak. Kes heeft maat 26 en heeft sokken maat 27-30. Indy heeft maat 30 en heeft sokken 31-34 en ik heb maat 38 en koop altijd sokken maat 39-40 ongeveer).
Ik koop ook altijd wat groter dan de schoenmaat net als fleur. Bovendien vallen ze nieuw groot uit, maar na 1 x wassen…
@kico wrote:
Ik koop ook altijd wat groter dan de schoenmaat net als fleur. Bovendien vallen ze nieuw groot uit, maar na 1 x wassen…
… zijn ze hier nog steeds te groot :lol:
Ga hier vaak naar een grotere maat als ze echt de kleinste maat van die sokken hebben… dus bij maat 25 naar 25-28.
Voor de jongste 2 is het wel makkelijk… er ligt altijd nog wel iets wat groter is van degene er boven :mrgreen: (alhoewel de middelste en de oudste niet zo heel veel meer schelen… ik geloof dat ik alles in 1 kleur ga kopen, kan het niet meer uit elkaar houden bijna welke van wie zijn

Hier hetzelfde probleem
Prenatal, HEMA en H&M zijn die maten steeds uitverkocht.
Heb nu sokken uit een gewone kinderwinkel, maar die zijn dan weer aan de grote kant omdat het maat 23 is.
Ik ga eens bij Action kijken.
Bij action kosten ze niks… dus het proberen waard misschien??