sokken in de droger?

De strijktijd is hier bijna 0 geworden juist door de droger. Al mijn blouses gaan de droger in, echt meteen als het uitgedraait is gaan ze op de hanger na het gladstrijken met de hand. 90% van de kreukels is er dan al uit. :shock: De echt dure shirts van mijn man geldt eigenlijk hetzelfde voor, de goedkopere shirts krijgen diepere kreukels en moeten daarna nog gestreken worden. En ik zei de mazzelaar heb een man die dat zelf kan en doet. :inlove:

Merk overigens wel dat de paar overhemden die kindlief heeft altijd gestreken moeten worden. Denk dat dat eraan ligt dat ze zo klein zijn dat ze juist extra kreuken in de droger. :think:

@Melanie wrote:

@fiep klophout wrote:
bij mij zijn sokken altijd al kwijt voordat ze de kans hebben gehad om te slijten. dus ze gaan ook gewoon de droger in :mrgreen:


Kijk, ik ben niet de enige :mrgreen:




Jullie dus ook heel veel enkele sokken? :lol: Ben ze ook regelmatig kwijt die sokken. Is het niet met de was, dan vind ik wel weer een keer de andere sok ergens onder een kast ofzo. :wall:

sokken van de kinderen droog ik bovenop de machine, dus gewoon plat. Ieder sokje met een knijper ophangen…geen zin in 8)



sokken van manlief en mij gaan gewoon de droger in :mrgreen: