Wie geeft zijn kindje sokjes aan in bed?
Ik heb dat eigenlijk altijd al gedaan. MAar zelf moet ik er niet aan denken om met sokken aan te slapen. Het is eigenlijk een beetje een gewoonte geworden.
Vanaf welke leeftijd doen jullie de sokjes uit?
altijd zonder sokken, beide kids. Als het echt vrieskoud word dan wil ik Mik wel eens sokken aan terkken omdat hij vaak met zijn benen onder het dekbed vandaan ligt.
Als het echt koud is doe ik sokjes aan, maar anders laat ik ze uit hoor, maar moet er wel bij zeggen dat hij in een slaapzak slaapt.
Ik heb mijn dochter nog nooit sokjes aangedaan in bed.
Toen ze nog zo heel klein was had ze van die pakjes met voetjes eraan vast.
Toen ze gewoon pyama’s ging dragen en in een slaapzak ging, vanaf een maand of 2 gok ik, geen sokjes aangedaan.
Ik doe Jinthe altijd sokjes aan, al sinds de geboorte. Ze slaapt nu al een tijdje in een slaapzak, maar nog altijd met sokjes. Zonder sokjes krijgt ze van die zweetvoetjes…
Melinda heeft ook sokjes aan en ze slaapt in slaapzak
Odin slaapt ook met sokjes Luna niet meer :lol: maar wanneer we ze nou hebben uitgelaten geen id eigenlijk…
hier ook sokjes aan. Moet er zelf ook niet aan denken maar loop zelf ook altijd het liefst op blote voeten
hier worden voor beide kids een kleuter meid en een baby jongen meestal altijd majo’s gebruikt mocht het echt koud weer zijn gaat die lekker onder de pyjama broek maar dat gebeurt niet zo gauw
Hier ook sokjes aan in de slaapzak. Heb ze wel eens uitgelaten, maar toen had ze hele koude voetjes, het volgende slaapje ze dus gewoon maar weer aangedaan.
Hier ook geen sokjes aan in bed, doe ik zelf ook niet.
hahahaha zo moeder zo dochter :mrgreen: zodra het kouder wordt slaap ik met lekkere warme sokken aan en mopje ook, ik stop ermee zodra ze de sokjes zelf uittrekt, maar mop is net zo’n koukleum als dat ik ben, dus ik heb het vermoeden dat we voorlopig nog wel aan de sokken vast zitten
hier nog nooit sokjes aan in bed gedaan…
nooit aan gedacht ook om zo iets te doen :eh:
Dave slaapt onder een dekbed en Jade onder dekens…in pyjama allebei.
en allebei hebben ze de neiging om boven de dekens (dekbed) te eindigen… en wij stoppen ze er weer onder :mrgreen:
Hier ook nooit sokjes aan gedaan in bed, ook nooit aan gedacht omdat te doen, hij slaapt dan ook in een slaapzak. misschien als het wat kouder wordt 's nachts, maar dan nog Steven heeft het toch al zo snel warm.
Hier ook sokjes aan in de slaapzak, hij heeft gauw last van koude voetjes!