sok-sloffen, bestaan ze nog?

Ik weet nog dat ik vroeger van die sok-sloffen had, gebreide sokken met leren zolen.



Bestaan die nog???

Zoja, waar zijn ze dan te koop?



Ze lijken me ideaal voor mijn zoontje van 3,5 jaar

Op de markt :thumbup:

Ja bij de rainbowbabies en bij de Zeeman.



(Ook bij de H&M hebben ze hele leuke van o.a Hello Kitty. Alleen voor meisjes. H&M heeft niet zoveel jongens accessoires.)

zag ze net bij de hema liggen :wink:

ik kreeg gister een folder binnen van de blokker en daar staan ze ook in!!

@Karin2 wrote:

Ja bij de rainbowbabies en bij de Zeeman.



(Ook bij de H&M hebben ze hele leuke van o.a Hello Kitty. Alleen voor meisjes. H&M heeft niet zoveel jongens accessoires.)




Ryan heeft ze van snoopy

Anne heeft ze van de Hema, kosten 10euro en zijn na 1 dag stuk, dus die zou ik je niet aanraden :?

@nijntje wrote:

@Karin2 wrote:
Ja bij de rainbowbabies en bij de Zeeman.



(Ook bij de H&M hebben ze hele leuke van o.a Hello Kitty. Alleen voor meisjes. H&M heeft niet zoveel jongens accessoires.)




Ryan heeft ze van snoopy




Oke, ze hebben dus wel slofsokjes voor jongens. In Assen iig niet. Misschien online dan.

maris heeft ze van rainbowbabies

Ik vind die van de H&M en de HEMA echt krengen :roll: Zitten of te los, of de anti slip is geen antislip… Ik haal ze altijd online bij de sokkenmarkt. AL jaaaaaaaaaaren en ze worden hier altijd gedragen binnenshuis. Ideaal en ook geen verzendkosten :wink:



Goed dat je dit topic plaatst, ik moest nog bestellen voor de kleine. Heb ik dus maar direct gedaan :mrgreen:

Ik heb ze bij de Hans Textiel gekocht

@Karin2 wrote:

Ja bij de rainbowbabies en bij de Zeeman.



(Ook bij de H&M hebben ze hele leuke van o.a Hello Kitty. Alleen voor meisjes. H&M heeft niet zoveel jongens accessoires.)


En zwart/witte met Snoopy er op bij de jongensafdeling.



edit: nijntje was me voor :oops:

Heb ze gekocht bij Zeeman, en bevielen altijd goed! Gister toevallig de maat van de jongste niet gezien, anders had ik weer een paar meegenomen…

hier ook tevreden van de in-huis-loop-rond-sokken van zeeman !

degelijk materiaal.



en dat voor zo’n klein prijsje (ik heb, geloof ik, 2.99 euro betaald :thumbup: )



liefs

gerda

ter stal tegenwoordig ook.

@Karin2 wrote:

@nijntje wrote:
@Karin2 wrote:
Ja bij de rainbowbabies en bij de Zeeman.



(Ook bij de H&M hebben ze hele leuke van o.a Hello Kitty. Alleen voor meisjes. H&M heeft niet zoveel jongens accessoires.)




Ryan heeft ze van snoopy




Oke, ze hebben dus wel slofsokjes voor jongens. In Assen iig niet. Misschien online dan.




in Arnhem gekocht ( een reden om deze kant om te komen :lol: )

wat grappig dat ze na al die jaren nog bestaan :mrgreen:



dames, bedankt

ik weet nu waar ik moet zoeken.

Ze zijn weer helemaal in hoor, ik zie ze zo’n beetje overal weer liggen!

Ik had ze altijd van het merk Nowa-li :inlove: maar heb er nu een paar van Bonnie Doon besteld :wink: