Sofa The Best

Nu omdat het op t randje zat, t was beter maar t kom met medicijnen opgelost worden.

Als ik zelf nu bloed kreeg via donor, zou ik zelf nooit meer mogen doneren.

Doordat ik in het leven veel ben verloren ( klinkt zwaar maar is gewoon belangrijk voor mezelf) wou ik niet ook hier nog in “falen”…

Dus in overleg met de arts gekeken naar andere oplossingen.

Herstelperiode is dan zwaarder en langer,maar aangezien ik toch bedrust moest houden en niet mocht tillen enzo … kon dat er voor mijbij.

oke dat begrijp ik!!

Ik mag inderdaad ook geen bloed meer doneren!!

dank voor begrip, meesten vinden stomme zet,

tja je maakt een keus, ik heb er geen spijt van…

maar goed ik ben benieuwd hoelanng dit duurt en aanhoud , of dat deze pil zijn werking nog moet gaan doen haha

wie weet hé

ik heb nina lekker op bed liggen ik hoor door de babyfoon het verkeer wat voor het huis langsrijd door ik raam open heb staan klinkt grappig :mrgreen:

ik drink mijn thee op en dan ga ik boven even stofzuigen

nu toedeledoki dan maar weer hahah

hoi hoi

zo boven lekker gestofzogen, heb het er warm van

geloof ik best

over half uurtje melissa weer ophalen, en die gaat vanmiddag bij een vriendinnetjes spelen, fenna op bed, dan heb ik het heerlijk rustig dan dweil ik de vloer denk ik maar even

ben er ook even heb even op de bank gelegen maar t begint te regenene en onweren ,

hopelijk is droog als ik straks M moet halen want door onweer heen :shifty:

nu nina is wel wakker hoor haar kletsen dus haal er met paar minuutjes uit, kan ze wat drinkennog even

door onweer heen is nooit leuk

nou ik ga er ook even vandoor

oke tot straks

eten jullie elke dag soep? en wat voor soep maak je?

lekker soep

Ik wandel even binnen. Want ik heb erge zin in aardappel puree, maar wilde er geen apart onderwerp voor openen.

Ik Wil Aardappel puree!

Hallo altesaam. 8)

haha ook hallo!!! dan ga je even aardappel puree halen

Kan niet. Ik zit op mijn kantoor achter de pc. :frowning:

Vanmiddag wordt ik gewogen (slik) en daarna de wekelijkse boodschappen doen. Ik moet iets eten voordat ik boodschappen ga doen…anders kom ik thuis met 6 pakken aardappel puree (erg he…ik vind Smash zo veel lekkerder dan verse puree…) en een pot jus, en een zak erwtjes, en een stappel worstjes. En een ui.

Aardappel puree, met uienjus, erwtjes en worst. kwijl