Sofa The Best

ja gewoon proberen

ik hou me rustig vandaag weinig lopen

henk was ook al 2x aan het rondspoken

wat balen zeg schoen!!

ik ga melis naar psz brengen en even boodschappen doen

@schoen wrote:

bah! 3 uur was die al wakker :thumbdown: :thumbdown: :roll:

En nog niet weer geslapen :wall: :wall: :wall:

T.hije is nu stront vervelend.

Ik knal hem er straks weer in als ik Y.ara op school heb.

En ik misschien ook wel :zzz: :zzz:

hey schoen leuk dat je er bent , maar wat rot zeg die uren zijn niet normaal wakker te zijn ,

en lig je nog even na om bij te komen ?

hahamarloes bij jou ook al neit zo denderend dus de morgen die begon ,hier stond ik op met onweer en ik durf er dan niet door, oppasgezin gebeld of ze me evt konden halen , maar goed het trok al weg en ben uiteindelijk toch met fiets gegaan

ja kan hoor als je al last van longen hebt gauw wil hooikoorts er meer last van geven

haha ik ook , nu ja moet zeggen ( afkloppen) mijn medicijnen zijn nu nihil alleen de pil , en dat terwijl fysiek niet eens lekker loopt ,

hey bianca heb je al een gesprek gehad?

nee heb aangegeven dat ik gesprek wil maar ja ze werken zo veel hé , ik heb aangegeven dat ik op avond wilals kindjes op bed liggen

zal wse rgens volgende week worden

oke ben benieuwd!

het regent hier, bijjulie ook?

hier volop zon en warm ,

@marloes vip wrote:

Ik ook de minipil en schildkliermedicatie en symbicort (is een combinatie van ventolin en prednisolon). Daar kunnen hooikoortsmiddelen prima bij toch! :?

ik heb geen verstand van wat bij elkaar past , ken de medicijnen allemaal wel alhoewel ik zelf niet neem

ik benw eer begonnen met bloeding … dinsdagavond ook maar zo weer

hier klote buienradar wel

oh balen bianca!! ben je al naar de HA geweest

hier komt zon ook weer door, en inderdaa dop buienradar staat dat het droog blijft, heb er ook een was in, eens even denken of ik die buiten gahangen of niet :think:

ik heb mirena en ik ben er superblij mee

ik mag geen mirena ( is spiraaltje toch?) mag nooit spiraaltje

@marloes vip wrote:

Heb je geen zwaardere pil nodig Bianca? Hier wordt je op den duur toch helemaal eng van lijkt me. Had ik al met de mirena, iedereen zweert bij dat ding en ik bleef enorm ongesteld. De huisarts zag maar een oplossing: dat kreng er uit! halleluja!

nee ik heb endometriose, in een erge vorm , heb vorig jaar 10 maand ! gevloeid tot ik er op zat een bloedtransfusie te moeten krijge, ik heb getekend dat ik niet wou , na een zkhopname een ijzerpreparaat via infuus e.d mocht ik naar huis

daarna ben ik in overgang kunstmatig gegooid ,maar ook dat velriep niet jhuist , ik mag geen zwaardere pil,

dus ws word ik op termijn toch in overgang gegooid en wellicht volgt eerst weer opname in zkh , maar goed ga ik even niet van uit

ik bloed nu nog maar een week :mrgreen: das een schijntje maar wel lastig , mn de pijnklachten

ik zie tegen de bruiloft aan , heb lihte kleding , maar heb al gedacht ga maar zo een plastic broekje kopen als ik dan bloeding krijg lek ik niet door op trouwerij van zus :roll:

bianca waarom wou jij geen bloedtransfusie?