sofa still running

@Jannigje wrote:

@oessie wrote:
haha, tja dan blijf ik hier maar. begrijp dus goed dat je er niet meer bij kan mutsen bij hun toch?
nee kan niet.

Ze willen het een kleine hechte groep houden

Nee fout…we zijn een hechte groep geworden…en zien elkaar ook redelijk vaak in het echt hé!?

En toen er ineens veel meiden tegelijk kwamen binnenvallen heb ik idd in mijn onnozelheid gezegt dat ik het niet zo leuk vond als ineens 30 meiden zijn terwijl we juist zo hecht waren doordat we klein waren…shoot me :shifty:

Toen wist ik nog niet hoe het op kok werkte en had ik nog nooit eerder op een forum geschreven…later begreep ik pas hoe ‘raar’’ dat was dat ik dat riep.

En we zijn sinds van de week besloten gegaan pas…juist omdat we dus niet weg wilde van Kok.

Maar leuk om te lezen hoe het jullie bezig houd :thumbup:

Zullen we dan een contact topic voor de spelletjes maken

De PIM PAM Petten :mrgreen:

whahha ja esther, ik vind dat wij ook wel behoorlijk close met elkaar zijn toch

@schoen wrote:

@Suuzeke wrote:
Kom jij van een andere planeet? :wink:

Oes komt nergens anders dan in het spelletjeshoekie en soms even in de huiskamer als er wat te beleven is :lol:

whahaha tja… als ik nog meer moet gaan bijhouden, dan komen mijn kids aandacht tekort

nou ja schiet mij maar lek maar waar gaat het over!!

zijn wel andere dingen om je druk over te maken

Renzosmam, ik snap jullie helemaal hoor :slight_smile: maar vind dat hele topic nu wel erg lachwekkend worden. Het gaat niet echt meer over 't probleem geloof ik. :wink:

Oesssss! Je komt toch wel bij de dec. mama’s 07? Daar had ik 't ook geroepen :mrgreen:

Ik heb in het begin ook meegeschreven bij de mutsen trouwens.

@Esther75 wrote:

Zullen we dan een contact topic voor de spelletjes maken

De PIM PAM Petten :mrgreen:
tja… contact is niet besloten en spelletjeshoekje ook niet dus we kunnen net zo goed op de sofa blijven :mrgreen:

@Suuzeke wrote:

Renzosmam, ik snap jullie helemaal hoor :slight_smile: maar vind dat hele topic nu wel erg lachwekkend worden. Het gaat niet echt meer over 't probleem geloof ik. :wink:

Oesssss! Je komt toch wel bij de dec. mama’s 07? Daar had ik 't ook geroepen :mrgreen:

ja zeker toen ik er een uurtje niet was :mrgreen:

ben je eruit gezet esther? :think:

@Esther75 wrote:

Ik heb in het begin ook meegeschreven bij de mutsen trouwens.

MUTS

was je niet muts genoeg :silenced:

@oessie wrote:

@Suuzeke wrote:

ja zeker toen ik er een uurtje niet was :mrgreen:

Da’s MUTSerig he! :mrgreen:

nee suuzeke ik wist het echt niet, wanneer heb je het verteld dan? toen ik op wintersport was :think:

zelfs ik wist het oessie hihihihihi

@oessie wrote:

nee suuzeke ik wist het echt niet, wanneer heb je het verteld dan? toen ik op wintersport was :think:

Weet niet meer, maar dát zou wel eens kunnen… Ik zal je voortaan PB’en goed? :wink: (Al laat ik nou een kurk in m’n MUTS douwen hoor! Effe geen babies meer hierna).

hahah, nee jij zult het druk krijgen straks!! Hille (ook van kok ) is mijn vriendin is ook zwanger van 2 :inlove:

@sophie wrote:

en mij niet even zeggen :naughty: :mrgreen: :-*

hahahahaha suuzeke

sorrie ik lag je niet uit :silenced:

@oessie wrote:

@sophie wrote:

en mij niet even zeggen :naughty: :mrgreen: :-*

spijt me oes, hahahahahaa

ik kom hier echt niet vaker dan jij :think: