was ik weer eens
goedeavond
rustig hier
buren zijn ook thuis
hoi hoi
Ik ben er ook nog eventjes. Maar niet lang meer want ik ga zo lekker slapen.
Dus alweer een nieuwe sofa :shock: :shock: :shock: :shock:
Auto staat bij de garage nog. Ik heb hem vanmiddag daar neergezet en ze zouden bellen als ze meer wisten. Leenauto meegekregen voor zolang.
Maar goed ze hebben niet gebeld en ik was druk aan de schoonmaak in huis,dus er ook niet bij nagedacht.
Ik om 17.00 maar eens bellen,nou waren ze lekker allemaal al weg :think: :think: :think:
Nu zit ik hier met een leenauto,maar de kinderstoeltjes staan gewoon in mijn auto die nu in de garage is :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:
Lekker makkelijk he :roll: :roll: :roll: :roll:
Nu maar hopen dat ze de auto buiten hebben staan en niet IN de garage,want dan kan ik er morgen nog even heen met de reserve sleutel
Verder gaat het goed met me en ben helemaal blij dat ik het heb volgehouden die late dienst en een halve vroege dienst erachter aan :dance: :dance:
Dinsdag nog naar de cardioloog toe en woensdag naar de arbo arts. Nou veel te bespreken hebben we niet denk ik,want ik heb mijn plan al klaar :lol: :lol:
We zien wel hoe het gaat lopen,maar tot nu toe ben ik reuze happy dat het herstel goed verloopt.
Nog even duimen dat bij de cardioloog ook alles goed is :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Want ik ben nu wel klaar hoor met die ziekenhuis bezoeken :thumbdown:
Dus allemaal even meeduimen voor me please
Alvast een goedemorgen allemaal,want denk dat de meesten al op 1 oor liggen. Sophie is naar muziek aan het lusiteren he? Was het gezellig?
Ingrid nog wel hier?
het was echt fantastisch leuk!!
zie ons showtopic :lol:
Goedemorgen!!
Ik ben weer terug van vakantie! zo zeg, weer een nieuwe sofa!
goedemorgen
schoen fijn dat je je zo happy de pappy voelt :dance:
Fenna heeft melissa gebeten :shock:
:shock: :shock:
fenna luistert nergens naar, echt vreseijk, ze zit nu inde box te huilen!
das niet zo lief van fenna :naughty:
he esther welkom terug
goedemorgen andere lieve dames
:-*
hoi sophie, lekker geslapen?
ja heerlijk ben al even wakker hoor
maar we hebben eerst even lekker ontbeten samen enzo!!
hub moet straks weer late dienst draaien…
en jij rustig geslapen? waarom beet fenna melissa? :think:
mijn ouders belde hoe het gegaan was hier en of we nog last hadden van die jochies
@oessie wrote:
Fenna heeft melissa gebeten :shock:
heel herkenbaar hier, als Thije nu probeert te bijten dan stop ik snel zijn eigen handje in zijn mond :lol: :lol: :lol:
Maar erg vervelend is dat altijd dat bijten :thumbdown: :thumbdown:
Esther welkom thuis :thumbup:
@ingrid1 wrote:
mijn ouders belde hoe het gegaan was hier en of we nog last hadden van die jochies
en wat was je antwoord?