sofa, continues

hoi hoi

wij zijn bezig met een nieuwe keuken gisteren de laatste dingen geregeld

hij word de eerste week van apr geplaats

vandaag zijn we even gaan shoppen beide mannen een winterjas en marco’s jas was 2e artikel in opruiming en hoefde maar 1 euro te geven :mrgreen:

henk 2 overhemden en ook winterjas

verder gaat alles goed beetje last van de griep gehad

leuk vooruitzicht nieuwe keuken!!

En dat is nog eens goed shoppen hihi

Hier weer een blaffend mannetje. Hij wordt dus ook geregeld hoestend en huilend wakker. En dat nu al een paar nachten. Dus we zijn beide een beetje gebroken… Maar goed komende weekend (sinds een jaar of zo) beide vrij. dus we gaan er optimaal van genieten. Morgen 11,5 jaar bij elkaar en dan nog maar een jaartje wachten en dan gaan we trouwen :inlove: . Dus we hadden bedacht dat we dat wel met een etentje konden vieren hihi. mijn schoonouders komen dan even op de kids passen.

Zondag hebben we een gesprek bij een locatie om een offerte op te laten maken voor diner en feest.

dat zijn ook mooie vooruitzichten en lekker eten dit weekend

allemaal leuk

vervelend als ze zo moeten hoesten en zeker s’nachts

ik zag wat het prijskaartje was koste eerst 99euro en toen 45 euro en met afrekenen 1 euro

dus is mooi meegenomen

pfffffff kan er iemand de zon aan zetten…

Het sneeuwt hier en we hebben al weer een flinke laag liggen. Ik blijf het echt wel mooi vinden(als ik binnen mag blijven zitten) maar ben er ZO klaar mee. Ik wil lente, zonnetje, warmte

Dadelijk de kindjes naar mijn schoonouders brengen en dan mag ik gaan werken. Hopelijk is de weg een beetje te doen…

hoi ja heb het ook gehad met de sneeuw

zou naar verjaardag gaan van mijn petekind

heb afgebeld en ga de volgende week zondag

groot gelijk!

Gisteren was het druk op het werk en stond maar alleen tot 21.00 uur. Was blij dat mijn collega er was. Heel mijn benen en voeten deden voortaan pijn en was echt moe. Om 23.00 uur eindelijk klaar met werken, ben naar huis gereden en mijn bedje ingedoken. Nu ben ik nog moe en het weer werkt ook niet mee, heb mijn boodschappen binnen. Dus dat wordt niets meer doen vandaag haha

Hopelijk blijft het morgen ook echt droog zoals de weersvoorspellingen zeggen, want dan gaan we lekker naar de Efteling. Heb er helemaal zin in en de kids ook. En dan eindigen we de dag in het nieuwe pannenkoekenhuis. Mogen de kids lekker hun eigen pannenkoek versieren. Dus vanavond de fotocamera aan de lader zodat we morgen weer wat mooie foto’s kunnen knippen.

hoi

veel plezier morgen in de efteling

waar werk je dan

Ik werk binnen de gehandicaptenzorg. Werk binnen 1 stichting op vele locaties. Als inval bij ziekte of vakanties. Maar heb wel een vast uren contract. Gisteren werkte ik op een locatie waar het normaal erg rustig is op zondag…maar gisteren was bijna iedereen thuis. Ben van 15.15 uur tot 20.45 uur constant bezig geweest. ook een hoop extra zorg moeten verlenen. Gelukkig snapte mijn collega het een beetje en heeft wat zorg van mij overgenomen. Tja… De bezuinigingen werken misschien op papier maar niet altijd in werkelijkheid.

Vandaag wel heerlijk genoten in de streling. Ook de kids hebben echt genoten. Ze waren wel super moe. Hebben ze in bed gelegd en we hebben ze niet meer gehoord. Volgens mij waren ze binnen 2 minuten vertrokken hihi

maar als je in de gehandicapten zorg werkt mag je toch niet alleen staan of wel

hier even geshopt voor nieuwe vleespan ivm met inductie kookplaat voor de nieuwe keuken

marco heeft zijn treinenboekje gekocht(tijdschrift)

Wij mogen gewoon alleen staan helaas. Op de meeste woonvormen sta je wel ergens op de dag een paar uur of gehele dienst alleen. Over het algemeen is het op die momenten ook rustig genoeg om de zorg alleen te kunnen draaien. Maar soms loopt het even anders als normaal en heb je het super druk.

Marco dus helemaal verdiept in zijn treinenboekje nu?

Gaan jullie van gas naar inductie?

we gaan nu voor inductie

mijn ouders hebben keramisch inductie en mijn broer inductie

4 en 5 apr komt de keuken

ja marco helemaal in treinenboekje verdiept en vertellen

ik mag morgen weer eens werken van 14.00-23.00

daarna weer vrij tot do 21 mrt dan werken

lijkt me toch ook wel weer eens fijn om te gaan werken. Je bent lang vrij geweest of niet??

Hier mag ik vanavond weer…

Verder zijn we gisteren naar weddingdreams geweest. Weer leuke ideeën opgedaan en we hebben mooie trouwringen en een trouwjurk gezien. :inlove:

20 April begint mijn zoektocht naar DE JURK. Vind het zo spannend. Ben erg benieuwd welke modellen mij staan en of ze misschien iets hebben met een mouwtje aangezien we in de winter trouwen.

Verder hebben we de fotograaf ook gevonden.

Nu 14 maart in ondertrouw en dan ook de datum vastleggen bij de gemeente!

:inlove: :inlove:

ja het was wel lekker om te werken ben ook steeds bezig geweest

en zelfs nog 15 minuten langer gewerkt

word spannend dan het uitkiezen van de jurk

alvast gefeliciteerd voor de 14e maart met jullie ondertrouw

goedeavond

alina hoe was je dag donderdag

hier even foto’s gemaakt met de nieuwe telefoon

marco vond het wel leuk

gisteren verjaardag gevierd van marco

vandaag heeft hij het gevierd op school

wij zijn al wat met de keuken bezig

we hebben de hangkastjes van de oude keuken naar de achter berging

verplaats en ze opgehangen

droger bovenop de wasmachine gezet is wel makkelijk

nu ook meer plek

Nog gefeliciteerd met Marco!!

En het begin richting de nieuwe keuken is gemaakt! Fijn!

afgelopen donderdag was een mooie dag. Alle handtekeningen gezet en op het einde van de dag ook het goede nieuws gekregen dat ons huwelijk op zondag 16 februari 2014 echt door kan gaan. Het was natuurlijk even afwachten of er ambtenaar en een bode bereid waren om ons te trouwen op een zondag. Maar gelukkig heeft er iemand JA gezegd. Echt helemaal happy nu.

wow das fijn nieuws dat jullie dan op zondag kunnen trouwen

vandaag alvast verf gehaald en mss zondag de keuken verven

donderdag en zaterdag werken

met marco morgen voor de spelletjes kijken die hij graag wil hebben en even kijken naar een zomerjas

goedeavond

hoe gaat het hier

heb veel gewerkt en het was druk op het werk

vandaag is de hele oude keuken eruit gehaald en de monteur heeft een paar leidingen erbij geplaats ivm inductie

donderdag om 8.00 gaan ze hem plaatsen

lekker aan het genieten van je nieuwe keuken??

hier erg rustig juist met werken, maar de kids houden me wel bezig hihi

R.oan heeft op dit moment de buikgriep. Gelukkig houd hij tot nu toe weer alles binnen. Maar heel graag eten en drinken doet hij niet. Tenminste niet wat ik hem durf te geven. Maar ben zo bang dat hij weer gaat spugen als ik hem weer te veel gewone dingen geef. Maar daar heeft hij wel zin in.