sofa, continues

ja dat is gemakkelijk

ik mag van 14.00-23.00 werken

daarna vakantie heerlijk gewoon effe niksen :mrgreen:

marco weer naar school

ingrid je vakantie is begonnen!! hihi geniet lekker van de rust.

Hier zijn de kindjes vandaag naar het kdv. Dus dadelijk even boodschappen doen en ik ga mijn kerstboom maar eens opruimen. Maken we even een productieve vrije dag.

Vanochtend even langs de huisarts geweest. Ben nu al weer anderhalve week verkouden en blijf zo vreselijk benauwd. Aangezien ik astma heb kon het dus wel eens zijn dat het op mij longen was geslagen, maar gelukkig mijn longen klinken helemaal schoon. Dus we zieken nog maar gewoon even verder uit.

jaaa heerlijk gewoon

ik ben naar de kapper geweest

mijn benen doen zeer van het lopen zaterdag en zondag en het staan en moe dus lekker bijkomen :mrgreen:

marco heeft toets lezen gehad 1 foutje dus een 9 en door naar avi m7

zit op speciale school

rustig uitzieken dan

super dat marco het zo goed heeft gedaan met het lezen. Fijn!!

Hier ga ik vandaag lekker met de kids naar dierenrijk. We hebben een abonnement en M.alou wil al weer zolang naar de dierentuin dat we dus vandaag maar weer eens gaan. Gewoon ff een paar uurtjes er tussen uit

hoi

veel plezier bij het dierenrijk

vanmorgen de sleutel afgebroken bij de voordeur en bij de garage zat de sleutel er aan de binnenkant in

was 7.30 dus bij de overburen aangebeld en buurman heeft de deur via de brievenbus open gekregen

marco al in paniek ivm zijn rugzak voor school

Gisteren echt even genoten met zijn drietjes. Helaas was het eigenlijk wel net wat te veel. Dus de avond heb ik door gebracht liggend op de bank en met een ibuprofen. Gelukkig was mijn manneke thuis en heeft die de kids in bed gelegd.

Vanochtend weer even sinds lange tijd naar mijn paard geweest. Helaas regende het pijpenstelen en heb ik niet kunnen rijden. Van de andere kant misschien ook niet zo verkeerd aangezien ik straks weer mag gaan werken. Misschien was het anders toch weer te veel geworden.

Morgen vroeg heb ik weer een ochtenddienst dus misschien dat ik na mijn werk even kan gaan. De kids moeten dan helaas wel mee aangezien mijn manneke een avonddienst heeft. Dus dan wordt het weer niet rijden, maar in iedere geval wel even lekker wat aandacht geven.

Heb je de afgebroken sleutel nog wel uit het sleutelgat gekregen?? Pfff niet fijn als dat zo op de vroege ochtend gebeurd. Snap dat Marco even in paniek raakte. Het loopt dan toch even anders dan anders en zonder je spullen kun je op school natuurlijk ook niet veel.

hoi hoi

neee sleutel er niet uitgekregen,

gelijk s’middags nieuw slot gekocht en weer nieuwe ingezet

gaat nu ook weer een stuk beter

henk(man)heeft nog geprobeerd om hem eruit te halen maar was niet gelukt

ja als het even niet volgens plan gaat dan is het even paniek maar is ook zo over

vandaag is hij op school bij de revlidatiearts geweest ivm met zijn knie

3 jaar geleden knieschijf van de linkerknie eruit geschoten en nu afgelopen nov de rechterknieschijf ondanks de spalken die hij draagt

die heeft hij gekregen om de knie een beetje omhoog te zetten en het niet weer gebeurd

nu gaat arts overleggen met andere arts of het niet beter is dt marco naast de spalken en brace gaat dragen voor de knie

wel even lekker naar de manege om bij het paard te zijn

zullen de kids ook leuk vinden

mss iets te vermoeiend geweest dagje uit

goedeavond!!

ingrid balen dat de sleutel er niet meer uit ging. Maar goed fijn dat er nu een nieuw slot in zit en dat het dus allemaal weer makkelijk en goed werkt.

Ben benieuwd wat de arts zegt. Het belangrijkste is natuurlijk dat zijn knie goed blijft. En hopelijk worden de spieren erom heen wat sterker zodat de knieschijf op zijn plaats blijft.

Vandaag een heerlijk buitenritje gemaakt. Was echt lekker weer. Een heerlijk zonnetje…kan ik zo van genieten hé. Voel me altijd meteen weer een stukje beter als de zon schijnt! Vandaag en gisteren ook echt een goede dag gehad. Nu hopen dat dit zo door blijft zetten.

hoi

ja het was heerlijk weer met het zonnetje wel beetje frisjes

gisteren afspraak gekregen voor de andere revlidatiearts

is op school van marco dus hoef niet naar het ziekenhuis

heeft gisteren ook weer voor het eerst weer gezwommen sinds november

kwam uit de taxi en zei gelijk mijn been is stijf en mijn knie ook

maar hoort erbij

ja nieuw slot zat er zo in 10 minuten werk en gaat weer fijn open

Ik ben heerlijk aan het genieten van mijn vrije daagjes.

Zondag, maandag en dinsdag moeten werken en nu pas weer maandag!!

Dus woensdag lekker met de kids op de slee naar buiten geweest. Lekker gespeeld in de sneeuw. En als verrassing papa van zijn werk opgehaald. (werkt namelijk 10 min lopen van ons huis).

Vanochtend even lekker naar mijn paardje geweest. Gelukkig hadden ze de bak schoongemaakt en met zout bestrooid dus we konden in ieder geval even wat stappen en draven.

Vanmiddag lekker binnen gebleven, kids hebben zo ongeveer al het speelgoed uit de kast geladen. hihi dus dat moesten we ook weer allemaal terug zetten. Valt halverwege ons Roan hard voorover op de grond :wall: Ik denk het valt wel mee…maar even later was er bloed te zien. :cry: EN zijn onderlipje kapot en ook zijn bovenlip bij de aanhechting aan het tandvlees was kapot en ook uit zijn 1 neusgat kwam een klein beetje bloed. Dus weet niet hoe hij precies is gevallen, maar zijn tandjes zijn alle kanten opgeklapt. Gerum…gelukkig was er even later niets meer aan hem te merken.

Hoe gaat het bij jullie ingrid?

hoi

auw arm ventje nu er nog steeds last van

hier alles goednog vakantie en ik hoef pas donderdag weer te werken en dan weer 5 dagen vrij

volgende week naar de revelidatiearts met marco dus ben benieuwd

ze hadden marco gevraagd of hij prins op school wilde worden

dat wou marco niet :mrgreen:

goedemiddag

hoe gaat het allemaal

bij ons gaat het wel goed

marco krijgt braces voor zijn knieen en heeft zijn rapport gekregen

verder heb ik nog veel vrij ivm dat het rustig is op het park

Hier gaat het goed! Heb veel moeten werken de laatste tijd. En nu komt de carnaval eraan. En dat is bij ons altijd een drukke tijd. Maar goed we zijn gelukkig weer allemaal opgeknapt dus we kunnen er ook echt van gaan genieten.

Narcis dus extra ondersteuning door de beugels. En een goed rapport? Op zich zijn de dagen extra vrij natuurlijk wel lekker, aar van de andere kant is gewoon werken natuurlijk ook gewoon fijn. Op welk park werk je eigenlijk?

centerparcs limburgse peel in horst america(loohorst)

ja 4x6,4x7 en 2x8 en 2x 8,5

hij doet het erg goed op school

en ze zijn tevrden

Dat is inderdaad een super mooi rapport! Goed hoor!!

Oo dat park ken ik wel. Moet zeggen dat we vaak naar het park vlakbij gaan hihi het meerdal.

Maar ben met mijn schoonouders wel eens bij de limburgse peel geweest. Is het meestal in deze tijden trouwens rustig?? We gaan namelijk graag een weekendje (eigenlijk midweek, maar ja M.alou gaat eind van dit jaar naar school dus dan gaat het niet meer) weg. Maar vind het altijd vreselijk als het zo druk is. Ik weet dat het eind oktober/begin november in de meeste parken rustig is. Maar dit is op zich ook wel een mooie tijd om lekker even weg te gaan. Dus vandaar even mijn vraag hihi

hoi

ja het is er rustig staan niet veel ingeroosterd

maar sta meer achter de schermen

maar soms kar van cafe halen en dan weer naar de keuken

denk nu ook dat er meer collega nu ons werk mogen doen

ja was echt goed rapport

gisteren huisbezoek gehad van juf en leraar en hij doet het goed is een lieve jongen

goedenmiddag

jaja het topic weer eens gevonden :mrgreen: :mrgreen:

hey hoe gaat het met je

hier alles goed heb nu weer vrij 2,5 week

het weekend gewerkt

het is rustig op werk en dat betekent nu dus weinig werken

met marco gaat alles goed

met mij last van mijn spieren en elleboog

hee hoi

met mij okee

beetje druk hier met van alles en nog wat

vooral met de kids