ja natuurlijk wel, maar hij is enigskind maar ze zullen absoluut niet ff bellen ofzo
met zijn verjaardag belden ze om 17.00 's middags en oh ja doe ook ff de groeten aan je relatie, hoe heet ze ook alweer?
nou ja sindsdien hebben ze niet meer gebeld en hub hun ook niet!!
en ze hebben niet 1 keer gevraagd hoe het nou met ons gaat in de mmm
helaas tref ik het met mijn ouders ook niet, met mijn moede heb ik al 10 jaar geen contact meer en met mijn vader heel sporadisch
hmm lijkt me erg moeilijk allemaal sophie!! maar vinden ze jou niet geschikt voor hub dan? en je eigen ouders, hebben je daar ruzie mee gehad?
goedemiddag dames
hoi hedwich
hoi hedwich
nou ik ga naar buiten!! spreek jullie later :-*
ze zijn altijd al zo geweest tegen mijn hubbie, hij heeft een eenzame jeugd gehad…
en tja wat kan ik zeggen, mijn ouders zijn gescheiden en met mijn pa heb ik wel goed contact op zich hoor alleen erg weinig, maar met mijn moeder heb ik het verbroken in november 10 jaar geleden…er is echt heel veel gebeurd, wat absoluut niet door de beugel kan en ik ging eraan kapot toen heb ik vaarwel gezegd…
jeetje zeg :hug: , het zit je niet mee meis… ik vind je onwijs sterk , als ik kijk wat jij allemaal al voor je kiezen hebt gehad
jeetje zeg :hug: :hug:
het heeft me gemaakt de persoon die ik nu ben
en wij redden ons wel hoor
sta er niet te lang bij stil hoor!!!
Succes sophie, hoi ingrid, have fun buiten oessie :mrgreen:
kwam even kijken, moest even een nieuw sopje maken
haha en iedereen is weg
al honderd raampjes klaar oessie?
nou heb die van de schuur gedaan, die van de garage (binnen en buiten) die aan de achterkant allemaal en de voordeur afgenomen :thumbup:
tjonge manager is ook niet te bereiken
en nu even een bakkie thee, voordat fenna wakker word
ga zo koffie zetten
ikke zit ook aan bakkie thee :thumbup:
Ik heb net mijn lunch achter de kiezen.
Heb alle randjes en hoeken van de muur al geschilderd :thumbup:
Zo even rollerbakje uit de schuur halen, en dan kan ik de vlakken gaan doen, en zit de eerste laag er al op!!! :mrgreen: