Go hub!!!
Als wij dat zouden willen, zal ik het huis moeten bouwen, want ik heb LTS Bouwkunde gedaan, en mijn aanstaande heeft twee linkerhanden :lol:
hhgaha, ja ik moest er wel een jaar voor mij mijn shcoonouders wonen, maar dat heb ik overleefd :silenced:
:lol: :lol:
ik ga even eten met mijn dochters!! later
Smakelijk oessie!
eet ze oessie
Eet smakelijk!!!
ik heb broodjes al op
tweet wat een mooie verandering, wij hebben de keuken ook felrood prachtig vind ik dat en de wc haha
nou oes dat moet ik herkennen maandag dat huisje met al die ramen
ik ga ook even broodjes maken
Wij doen het vooral om dit appartement meer verkoopbaar te maken. Een felrode muur moet je mooi vinden, anders is het niks, en dan maakt het een ruimte wel meteen een stuk kleiner…
Vandaar dus dat we nu overgaan op zachtgeel
ach wij hebben toch een huur appartement hahahaha
dus maakt het niet uit voor ons
Hadden wij dat ook maar!
Dan hadden we nu in het huisje gewoond dat we eigenlijk wilden hebben… :roll:
Mijn aanstaande heeft dit gekocht na zijn scheiding, toen hij er volledig van overtuigd was dat hij voor de rest van zijn leven alleenstaandpapa zou blijven. Dan heb je aan twee slaapkamers natuurlijk genoeg.
Maar nu zijn we al met zijn viertjes, en willen we ons gezin nog verder uitbreiden, dus dan zullen we toch moeten verkassen! :lol:
wij kregen de mogelijkheid om een eigen huis te bouwen op een nieuwbouwplan… ons eigen huis konden we goed verkopen, mits we er vrij direct uit gingen… we hebben dus bij mijn schoonouders moeten wonen… maar datkoste ons niets, dat wouden ze niet!! dus dat was wel ideeal :thumbup: , was wel blij dat we weer op onszelf gingen hoor
pffff ik heb mijn schoonouders nog maar 1 keer gezien in de hele relatie hahahaha dus nee ik zou dat never nooit uithouden een jaar lang
haha dus jij hebt dara geen goede band mee?
nee en mijn hub ook niet
Ik heb een prima band met mijn schoonouders, vooral met mijn schoonmama, maar er bij in huis wonen? Echt niet!!!
oh wat balen sophie!!
ik kan we goed met ze maa rmoet ze niet te vaak zien!! ze zijn arts he en dan weten ze alles veel beter
ja betweters hihihihi
nou mijn schoonouders zijn onderwijzers en die kunnen er ook wat van :?
maar mist hub ze niet sophie?