soap-gebouwen

Vrijdagavond reed ik door Aalsmeer en ineens moest ik denken aan de huizen en gebouwen in bijv. GTST.

Waar zouden die staan…het gebouw van Sanders Inc. om maar even een pandje te noemen?



En dan dat huis van Laura, de Rozenboom?? Weet iemand dat?

Meerdijk is natuurlijk fictief, maar die shots van die huizen zouden toch wel gewoon ergens in NL gemaakt zijn??

Misschien wel in Friesland ofzo :think:



Ach ja, ze heb je nog eens wat om over te dubben :mrgreen:

Sja, dat huis van Barbara en Jeff, en die van JAnine toen en die waar ze nu in woont (in die nieuwbouw wijk) Je bent niet de enige die daar wel eens over nagedacht heeft…

Meerdijk :smiley:

het enige wat ik weet is dat DE KONING in LEIMUIDEN IS, CAFE KEIJZER.

Verder zijn die huizen in omgeving Aalsmeer, maar waar weet ik niet precies…

Het huis van Barbara staat in Aalsmeer. TE KOOP ! :

Klik hier

wow wat een huis



grappig dat hij te koop staat maar ja robert gaat ook weg he :wink:

koopje!! :lol:



niet echt mijn smaak ook :wink:

en dat huis waar janine nu in woont dan?

Wowwww wat een mooi huis zeg… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Grappig zeg, ik heb daar dus nog niet over nagedacht :oops:

leuk topic :mrgreen:

Het oude huisje van Janine staat in Santpoort. Ik reed er vroeger regelmatig langs.



Het huis van Ludo staat volgens mij in Bloemendaal.



Er wordt veel gefilmd in Bloemendaal, Heemstede en Aerdenhout. Ook buitenopnames.

Nou aan die inrichting te zien van Barbra haar huis word het niet binnen opgenomen dat doen ze in studio,s volgens mij.

@karin wrote:

Nou aan die inrichting te zien van Barbra haar huis word het niet binnen opgenomen dat doen ze in studio,s volgens mij.




echt waar :mrgreen:

@karin wrote:

Nou aan die inrichting te zien van Barbra haar huis word het niet binnen opgenomen dat doen ze in studio,s volgens mij.




Denk je? :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :oops:

Hahaha Karen !!! Hilarisch ben je haha, zie je het voor je ?

Jaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol: :lol:



Ja maar het kon toch zijn dat sommigen denken dat het echt in huizen werd opgenomen? Kan toch. :lol:

@karin wrote:

Jaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol: :lol:



Ja maar het kon toch zijn dat sommigen denken dat het echt in huizen werd opgenomen? Kan toch. :lol:




hier dus 1 hahaha ik zat net die foto’s te bekijken en dacht meteen: he dat is niet de goede inrichting haha. Dus hier wel zo’n muts :wink: :lol: :lol:

@Mutsie86 wrote:

@karin wrote:
Jaaaaaaaaa :lol: :lol: :lol: :lol:



Ja maar het kon toch zijn dat sommigen denken dat het echt in huizen werd opgenomen? Kan toch. :lol:




hier dus 1 hahaha ik zat net die foto’s te bekijken en dacht meteen: he dat is niet de goede inrichting haha. Dus hier wel zo’n muts :wink: :lol: :lol:




Ja idd :lol: :lol: :lol:



Dat is ook al wel wat ik dacht. Maar ik wist ook wel dat ze in studio,s wat doen veel dus. Maar het kon toch zijn dat ze bepaalde dingen wel in een huis doen. :wink:

Zo is de film flodder grotendeels hier in Sittard opgenomen in een vilawijk.