De minste aflevering tot nu toe, vind ik. Ik heb geen een keer gehuild! Dat is heel weinig voor mij :shifty:
En ja, dat is de graadmeter!
@jet wrote:
Oona zal helaas denk ik wel een hoop stemmen binnen halen na dr lorenzo filmpje :thumbdown:
Lees dit nu pas… juist niet, denk ik. Alle Lorenzo-fans kunnen Oona nu wel schieten, denk dat deze coming-out een domme zet was.
Ik vond deze show ook maar matig, en ik hoef doorgaans niet te huilen
Ik had nergens echt een “ohhhh”…of “wauw”-gevoel.
Helaas…gaan ze nu vanaf volgende week vaker dansen? De show wordt toch steeds meer geklets en steeds minder dansen…
wie is er bij de mannen uit, ben in slaap gevallen
leuke show! micheal is echt elke week beter en beter.
Ik denk kris eruit, en uh toch evelien?
Wat een niveau he vanavond… jeetje…
heb helaas de 1e 2 dansen gemist :wall:
Ik heb geen idee wie er uit gaat vanavond
Heel terecht, de twee die eruit zijn.
Wel jammer natuurlijk, want ik gun het iedereen, maar dit was ook mijn keuze geweest…
Die Jan he met zijn versprekingen… :lol:
Wat een avond, wauw! :inlove:
Ik had Suzan er echt niet uit gestuurd, maar Evelien is de laatste weken ook een grote verrassing. Lastig, zo op het eind… eigenlijk zijn ze allemaal Heel Goed.
Die Michael is geweldig, de eerste drie of vier shows moest hij een DFYL doen omdat hij te weinig stemmen kreeg. Nu staat hij in de finale 8)
ik vind de shows trouwens wel behoorlijk lang duren. Na 1,5 uur is voor mij de koek eigenlijk wel op, en het had ook wel in gewoon 1 uur gemogen zelfs. of ben ik nou een zeikerd? :mrgreen:
grappig dat zowel micheal als eveline nu in de finale staan, terwijl dat beide in eerste instantie niet echt kandidaten waren die er heel erg uitsprongen (vind ik van eveline nog steeds niet echt).
Ik zit weer klaar! Wie er wint interesseert me niet veel, we weten allemaal dat dat Els of Angelo is, ik wil gewoon genieten van mooi dansen :inlove:
(Ik val wel in een enorm gat na deze uitzending, wat moet ik dan met mn leven gaan doen? :shifty: )
Serieus zou het me niets verbazen als het toch Michael wordt. Hij is toch
een beetje de outsider van het programma, en vorig jaar werd toch ook
Ivan als outsider gekozen tot winnaar
ik hoop op Els… Maar ik weet het niet.
Ik had Kris en Els als favoriet tot vorige week. Nu Kris eruit, dus blijft Els over
grrrr dat camara werk :evil: :snooty:
Ik hoop Els… ik denk dat het Michael word…
D… een Lorenzo fanclub oprichten… :lol:
Van mij mag Angelo of Els winnen
ohhh gelukkig… Michael valt af… :mrgreen:
Pfff, ze weten deze aflevering wel te rekken zeg … ik wil slapen!! Maar ik wil wel weten wie er wint, dus ik moet wakker blijven :mrgreen:
Els was duidelijk beter bij de Battle :thumbup: